Kirjastus Fantaasia


Põrmust

Põrmust tõusnud
Ray Bradbury
Orpheuse Raamatukogu
Tõlkinud Eva Luts ja Liisi Ojamaa

Ulmekirjanduse suurmeister Ray Bradbury koondas 2001. aastal ühtseks tervikuks kokku oma kuulsaimad 1940ndate lühilood ning mõned hilisemad palad, mida seob ühtne tegelaskond, lisas uut täitematerjali ning sai tulemuseks võrratu kollaažromaani, milles on alles seda ehedat lapsepõlvenostalgiast ja halloweenist kirjutavat lüürilist ja õõvastavat Bradbury’t.

Kuskil Ameerika Kesk-Läänes asuvas sajandeid vanas majas elavasse surematusse ja üleloomulike võimetega Elliottide perekonda kuuluvad kõiksugu veidrad olevused: öösiti taevalaotustes lendav nahkhiiretiibadega onu Einar, oma voodisse igaveseks aheldatud Cecy, kes ometi suudab teiste inimeste kehasid üle võtta ning nende läbi eksisteerida, Nofretete emaks olnud mumifitseerunud tuhandekordne Vaar-Vanaema ja teisi poolmütoloogilisi või õuduskaanonisse kuuluvaid tegelasi. Lisaks kuulub – lapsendatuna – perre ka surelik poiss Timothy, kes sooviks samuti, et talle maitseks vampiiri kombel verd juua, et tal oleks nahkhiiretiivad, et ta oleks surematu, kuid kes peab siiski leppima oma ajaliku eluga…

Kirjastus Draakon & Kuu


surnute eest kõneleja esikaas

Surnute eest kõneleja
Orson Scott Card
Tõlkinud Sash Uusjärv.

Hirmsa sõja lõppedes kadus Ender Wiggin ja tema asemele tõusis mõjuvõimas hääl – Surnute Eest Kõneleja, kes avaldab kogu tõe satikate sõja kohta. Nüüd, aastaid hiljem avastatakse uus tulnukate rass ja taas kord on tulnukate kombed kummalised ja hirmutavad. Taas kord hukkub inimesi. Vaid Surnute Eest Kõnelejal, Ender Wigginil on vaprust silmitsi seista suure mõistatusega ja avastada tõde.

Orson Scott Card on üks silmapaistvamaid Ameerika Ühendriikide ulmekirjanikke. Teda on tunnustatud maailma kõige prestiižikamate ulmekirjanduse auhindadega — Hugo ja Nebula auhindadega.

Vastukajad raamatule “Enderi mäng”

“Enderi mäng” on justkui mudakorraga kaetud teemant, mille olemus ilmneb alles lähemal uurimisel . . . Raamat on tõesti hea, raske panna käest enne, kui tagakaas vastu tuleb, ning kahtlemata üks neist teostest, mida võiks kord kümnendis kätte võtta. —Postimees

“Enderi mäng” on uskumatult elavalt kirjutatud. Autor võtab riske, võidab ja tõuseb ulmekirjanduse tippu. “Enderi mäng” on moodne klassika. —New York Times


______________________________


Oma Facebooki lehel andis Indrek Hargla teada, et on valmis saanud "Süvahavva" teise osa käsikirjaga. Ootame põnevusega.

syvahavva2
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0632)