Kirjastus Pegasus


narniakaas

Narnia kroonikad
C.S. Lewis
Tõlkinud Andry Ervald, Aldo Randmaa

Clive Staples Lewis, keda tema sõbrad kutsusid Jackiks, sündis 1898. aastal. Oxfordi professorid Lewis ja tema hea sõber J.R.R. Tolkien, “Sõrmuste isanda” triloogia autor, moodustasid klubi, millel nimeks The Inklings, ning kus kord nädalas vesteldi, vaieldi kirjanduse üle ja loeti ette äsjakirjutatud lugusid. Lewise armastus muinasjuttude, müütide ja legendide vastu on pärit tema lapsepõlvest ning ta uskus, et fantaasia on parim vahend, mille abil saab lapsi panna kogema rõõmu ja õpetada tegema vahet hea ja kurja vahel.

Rännakud maailma lõppu, fantastilised olendid ja eepilised lahingud – mida veel ühelt raamatult tahta? Clive Staples Lewise „Lõvi, nõid ja riidekapp“, mis ilmus 1950. aastal, on just selline raamat. Lewis kirjutas juurde veel kuus raamatut ja koos hakkasid need kandma uhket nime „Narnia kroonikad“. C. S. Lewise Narnia lood kuuluvad 20. sajandi lastekirjanduse olulisemate raamatute hulka.

Esimest korda ilmuvad „Narnia kroonikate“ kõik seitse raamatut ühtede kaante vahel koos Pauline Baynesi kaunite illustratsioonidega.

rothmurdmatu

Murdumatu
Veronica Roth
Tõlkinud Pille Kruus

Mis siis, kui kogu su maailm põhineb valedel?
Kildadele tuginev ühiskond, millesse Tris Prior kunagi uskus, on hävinenud – selle on purustanud vägivald ja võimuvõitlus ning kaotused ja reetmine. Kui Trisile tehakse ettepanek uurida maailma, mis jääb väljapoole tuttavaid piire, on ta seega igasuguse kahtluseta nõus. Ehk teisel pool tara leiab ta koos Tobiasega uue, kergema elu, vaba valedest ja valusatest mälestustest?

Kuid Trisi ees ootav uus maailm on veel keerulisem kui see, mille ta seljataha jättis. Ta saab teada asju, mis muudavad igaveseks neid, keda ta armastab. Taas kord peab Tris asuma võitlusesse inimloomusega – ja iseendaga – ning seisma silmitsi võimatuna näivate valikutega. Ta peab leidma tee, kuidas jääda kindlaks vaprusele, truudusele ja armastusele.

“Murdmatu” on Veronica Rothi “Lahkulööja” sarja jalustrabav viimane osa.

Üksainus otsus
Üksainus otsus võib sind muuta
Üksainus otsus võib sind hävitada
Üksainus otsus näitab ära, kes sa oled

stroudkisendavtrepp

Kisendav terpp
Jonathan Stroud
Tõlkinud Marge Paal

Londonis on maad võtnud jõletu Probleem: kogu linnas ilmutavad end kõikvõimalikud kummitused, kes pole just sõbraliku loomuga. Ainult noortel on vajalikud erivõimed, mida on vaja nende üleloomulike vaenlaste nägemiseks – ja kõrvaldamiseks.

“Kisendavas trepis” asub söakas ja andekas Lucy Carlyle tööle kummitusuuringute agentuuri Lockwood & Co., mida juhib karismaatiline Anthony Lockwood. Pärast üht öist tööotsa, mis viib koletu avastuse ja katastroofiliste tagajärgedeni, on Lucy, Anthony ja nende sarkastiline kolleeg George sunnitud ette võtma uurimistöö Combe Carey mõisas, Inglismaa kummitusterohkeimas majas. Lockwood & Co. peab tegema kahjutuks mõisa kurikuulsa Kisendava Trepi ja Punase Toa. Kas nad tulevad sellest aga eluga välja?

Jonathan Stroudilt on eesti keeles ilmunud rahvusvaheliselt ülimenukad “Bartimaeuse sarja” raamatud “Samarkandi amulett”, “Golemi silm”, “Ptolemaiose värav” ja “Saalomoni sõrmus” ning Põhjala müütidel põhinev “Oru kangelased”.

Lugejate jaoks, kellele on meeldinud tema seikluslikke ja põnevaid ning mõnusa huumoriga vürtsitatud raamatuid lugenud, leiavad eest tõelise maiuspala.

Kirjastus Tiritamm


Erebos-reklaam

Erebos
Ursula Poznanski
Tõlkinud Kristina Uluots

Ühes Londoni koolis levitatakse arvutimängu nimega Erebos. Need, kes seda mängivad, satuvad sõltuvusse. Mängu reeglid on karmid: mängijal on ainult üks võimalus võita, seejuures peab ta mängima üksinda, rääkida Erebosist kellelegi teisele on keelatud. Kuid ülesanded, mida arvutimäng mängijatele jagab, peab täitma reaalses maailmas. Nii põimuvadki väljamõeldis ja tegelikkus. Ja ühel päeval käsib mäng Nikil tappa inimene...

Ursula Poznanski on kirjutanud haarava loo, kuidas arvutimäng mängijat kinni hoiab, suunab ja käsutab. Hoiatav ja mõtlemisainet andev lugu.
„Erebos“, mis on tõlgitud rohkem kui 23 keelde, sai Saksa Noorsookirjanduse auhinna.
Vanusele 14+
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0617)