Kirjastus Fantaasia


Berg

Üle piiri. Palgasõdur Willardi seiklused
Lew R. Berg
Koostanud Veiko Belials
Kaanepilt Siiri Kumari
Sari: Sündmuste horisont

Lew R. Bergi (1968 - 2005) õnnestunuimaks teoseks peetakse "Musta kaardiväge", aga tema tuntuim tegelane on palgasõdur Willard; kirjaniku eluajal seikles too seitsmes erinevas loos. Paraku on osa neist ilmunud lehesabades jm kohtades ning pole seega lugejate laiale ringile kättesaadavad, lisaks oli autoril kaks lõpetamata käsikirja. Nüüd on need kõik siia ühiste kaante vahele kokku kogutud, korralikult üle toimetatud, kohandatud ja silutud. Head lugemist!

Sisukord:

1. Üle piiri (ilm: Lew R. Berg «Tempel selvas», Salasõna 2001)
2. Kaos katselaboris (ilm: Postimees 1995; nr 289, 13. detsember – 1996; nr 2, 4. jaanuar)
3. Polaarjaam (ilm: Postimees 1996; nr 97, 26. aprill – nr 114, 17. mai)
4. Vaimudejõe viirastused (ilm: Mardus 1998; nr 1 – nr 3)
5. Jaht rohtlas (ilm: Õhtuleht 1999; 09. juuli – 09.august)
6. Operatsioon „Hades”
7. Terrakotasõduri needus (ilm: Mardus 4/2000)
8. Tempel selvas (ilm: Lew R. Berg «Tempel selvas», Salasõna 2001)
9. Hüljatud saar

Kirjastus Ersen


Viimne ohver II

“Viimne ohver. Vampiiride akadeemia VI raamat / 2. osa”
Richelle Mead

Loitsulaulja

“Loitsulaulja”
Alan Dean Foster

Võlumaale kistud noor muusikuhakatis peab mängima müstilist mitmekeelelist duarri, et päästa maailm, millesse ta on sattunud, enne kui saab koju tagasi pöörduda.

Jonathan Thomas Meriweather on tavaline kolledžiõpilane, keda huvitavad tüdrukud, muusika ja aeg-ajalt savu kimuda. Ent kui dimensioonidevaheline ränd viib ta rääkivate loomade ja sünge nõiakunsti maale, avastab Jonathan, et see on ikka tõepoolest väga eriline reis. Kui Jon-Tom mängib veidrat pilli duarri, juhtuvad kentsakad lood – hakkab tööle imeline maagia, mis võib olla ainus viis peatada tumedat jõudu, mis ähvardab tema uut – võimalik, et ka vana – maailma. Poolseniilsest kilpkonn-võlurist, salakavalast varganäost saarmast, agressiivsest marksistist draakonist ja teistest tegelastest koosnev grupp otsustab luua armee algava sõja jaoks.

„Loitsulaulja”, esimene raamat Alan Dean Fosteri „Loitsulaulja” sarjas, tutvustab võlu- ja kaosemaailma, kus loomad elavad nagu inimesed, kes tormavad edasi, hoolimata sellest, mis tagajärjed võivad olla ainsal moodusel ellu jääda.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0596)