Kirjastus Ersen


Varava langemine

Värava langemine
Alan Dean Foster
tõlk. Ülle Jälle

„Loitsulaulja” sarja teine raamat HIRM NAASEB
Jonathan Meriweather, kes sattus ootamatult oma maailmast paika, kus loomad kõnnivad kahel jalal, räägivad ja loevad loitsusid, on taas kord vastamisi ohtliku vaenlasega. Nüüd peavad tema ja tema veidrad kaaslased asuma teekonnale, kust keegi pole eluga tagasi tulnud.

Ta peab minema mööda salakavalat jõge, mis lookleb läbi kõigi painajate ema Massawrathi maa-aluse koopa, üle Põrguaugu ja läbi külma leegi tunneli Maa sisemusse...

New York Timesi menukite autor Alan Dean Foster on üks nüüdisaegse fantaasia- ja ulmekirjanduse þanri tuntumaid esindajaid. Ta sündis New York Citys 1946. aastal, õppis California ülikoolis filmindust, ent saavutas edu 1968. aastal lühijutuga, mille üks õudusjuttude ajakiri ära trükkis. Foster lõi Spellsingeri – Loitsulaulja – sarja ja on kirjutanud kümnete populaarsete filmide põhjal raamatuid, aga ka stsenaariumi filmile „Star Trek: The Motion Picture”.

Kirjastus Varrak


vooramaalane 1

Võõramaalane. 1. raamat
Diana Gabaldon
Inglise keelest tõlkinud Lauri Vahtre

Aasta 1945. Briti armees õena teeninud Claire Randall on teenistusest vabanenud ja veedab oma abikaasaga - kellest sõda ta pikaks ajaks lahutas - romantiliste Ðoti mägede vahel teisi mesinädalaid. Paraku satub Claire pahaaimamatult üht iidset, Stonehenge'i-taolist kiviringi uudistades tagasi minevikku. Ühtäkki on ta kistud intriigide, röövkäikude ja klannivaenuste keerisesse aastal... 1743. Ja mitte ainult seda. Peagi on kaheks kistud ka tema süda - kahe täiesti erineva mehe vahel, keda lahutab kakssada aastat.

„Võõramaalase" raamatusarja põhjal valmis tänavu ka samanimeline telesari.

Kirjastus Tänapäev


Põlenu katsed

PÕLENU KATSED
James Dashner
Tõlkinud Mai Tõnisoo

Labürindi lahendamine pidi olema lõpp. Ei mingeid mõistatusi enam. Ega jooksmist. Thomas oli kindel, et põgenemine tähendas oma elu tagasi saamist. Aga keegi ei teadnud, milline see elu oli, mille juurde naasti ...

Vabaduse asemel peab Thomas pistma rinda järgmise katsega. Ta peab läbima Põlenu, et taas kord ennast ja oma sõpru päästa ...

„Põlenu katsed“ on järg James Dashneri romaanile „Labürindijooksja“ (eesti k 2014), mille järgi valminud film linastub Eestis septembrikuus.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0658)