kuriooKäes on küll juba XXI sajandi teine kümnend, kuid ega ulmelised momendid igapäevaelus sellest otsa lõppe. See, et kusagil Aafrikas või Indoneesias endiselt nõidu tuleriidale saadetakse, on kurb, aga tõsiasi. Aga ka palju tsiviliseeritumates kohtades tuleb ette päris põrutavaid ja jaburaid lugusid.

Viis aastat tagasi hakkasid mässama Rumeenia nõiad, kuna uus tööseadustik viis sisse maksustatavate elukutsete sekka ka sellised ametid nagu nõid, astroloog ja ennustaja.

Eelmisel aastal kehtestati Hiinas seadus, mis keelustas ... ajarännud! Nii igaks juhuks, kuigi keegi pole ühtki ajarändurit veel näinud. Kuidas hiinlased seda küll kontrollida mõtlevad...?

Samamoodi absurdse olukorra põhjustas Moskva linnavalitsus, kes paari aasta eest otsustas hakata võitlema Moskvas vohavate ekstrasensside ja nõidadega ning andis välja määruse, mille kohaselt antakse tegevusluba vaid isikutele, kel tõepoolest on üleloomulikud võimed. Kuidas neid aga kindlaks teha, jäeti määratlemata. Uus "Selgeltnägijate tuleproov"?

moskvavapp


Venemaa poliitfiguur Kirsan Iljumžinov, kes oli kauaaegne Kalmõkkia ja ka Rahvusvahelise Maleföderatsiooni FIDE president, on väitnud, et tal käivad regulaarselt külas tulnukad. Mispeale üks Vene riigiduumasaadik palunud uurida, et nii kõrge ametnik neile ometi mõnd riigisaladust pole välja lobisenud...

iljumzhinov


Ja kõigest paar kuu eest ületas uudisekünnise teade, et Venemaal kogunes töögrupp, mille eesmärkideks on teiste seas aastaks 2035 kvantside ja teleportatsiooni väljatöötamine. Kõrge anonüümse ametniku kommentaar asjale oli, et pikaajalistesse plaanidesse paarikümneks ja enamaks aastaks ette võib kirjutada mida iganes, sest nende elluviimisega hakkavad tegelema juba teised inimesed. Jutt jumala õige, Venemaal igatahes.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0571)