kurioothmInimene on teatavasti üsna mugav olevus, kes hea meelega lööb aega kasutult (vähemalt mõnede teiste arvates) surnuks mõne mänguga. Vahel mängib seejuures kogu oma varanatukese ka maha. Aga mida siis mängitakse?


Triad, Battlestar Galactica

1


Pokkerisarnane mäng. Osalistel endil polnud stseeni üles võttes mitte õrna aimugi, kuidas seda tuleks mängida, seepärast nad lihtsalt nautisid olukorda. Sarja tegijatel polnud ka midagi selle vastu, kuna nemad ka ei jõudnud reegleid välja mõelda.

Jumanji, Jumanji

2


Täringutega mängitav lauamäng, mis iga käiguga tekitab osaleja hulga reaalseid probleeme. Aga mängu lõppedes need kaovad!

Heartstone, World of Warcraft

3


Kaardimäng, mida on reaalselt ise võimalik ka proovida kasvõi WoW koduleheküljel.

Kepesh-Yakshi, Mass Effect 3

6


3D-strateegimäng kosmosevägede vahel, peetakse ka turniire.

Cyvasse, Troonide mäng

4


Segu malest ja laevade pommitamisest, koos lohedega. George RR Martin on üsna napisõnaline, kuidas seda peaks mängima. Aga eks entusiastid proovi ikka ise järele.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0615)