metsavana2Ulmeaasta on olnud üsna tihe. Sai käivitatud Eesti 100 projekt. Reaktorile sai valitud uus logo. Reaktoristid külastasid nii Lastekirjanduse keskuse ulmeklubi kui ka Raadio 2-te. Aktiivselt on vaieldud selle üle, mida teha stalkeriga nii listis kui selles ja selles Reaktori artiklis. Teadlaste öö raames pole aga ilmselt varem kunagi nii palju ulmeteemat käsitletud. Lisaks veel uuenesid nii BAASi kui ulme.ee veebinäod ja Reaktor ise jõudis saada viie aastaseks. Loomulikult on aasta jooksul jõudnud ilmuda ka suurtes kogustes originaal- ja tõlkeulmet nii erinevates romaanides-kogumikes kui ka Reaktori enda veergudel. Ahjaa! Esmakordselt Reaktori ajaloos ilmus üks Reaktori erinumber ka paberkujul.

Aga käesoleva numbri juurde tulles arvustame seal Raul Sulbiga koos tema koostatud uut Silverbergi kogumikku. Oskar Nassar räägib, kuidas ta avastas endajaoks ulmekirjanduse ning originaaljutte leidub nii Jekimovilt, Ivanovilt kui Leila Tael-Mikešin. Lisaks neile veel raamatuarvustusi, tavapärane ulmekurioosum ja Kalveri “Palju õnne..” sari õnnitleb seekord Joe D'Amatot. Meie värske toimetaja Riho on aga kirjutanud kogunisti kaks artiklit - filmi ja sarjateemalise.

Head lugemist ja head vana aasta lõppu!

Kaanepildi autoriks on Gerli Carol Koppel. Tekstid pani peale Jana Raidma.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0561)