metsavana2HÕFF on selleks korraks lõppenud ja Reaktori meeskond väsinuna, kuid õnnelikena kodudes tagasi. Ove kui kõige väsimatum, kirjutab ka käesolevas numbris enda muljetest. Ülejäänud toimetus vajab veel aega ning nendepoolsed kirjatööd festivalist ilmuvad mais. Lisaks sellele avaldame Plugis ilmunud Jürka ning Karajevi vestluse alternatiivajaloost ning kuna aprill oli ikkagi naljakuu siis toob Raux meile ka mõned anekdoodid.

Muudest uudistest toimub Tartu ulmikute teine reede seekord eksklusiivselt hoopis maikuu esimesel reedel. Muudatuse põhjuseks on Prima Vista raames toimuv vestluspaneel „Müüt, reaalsus, ulme – ühe mündi 3 külge”, peale mida tundub sobilik ka kohe ulmikute kogunemine ära teha. Lisaks tuletan meelde, et Estcon pole enam kaugel ning tasub juba 15.-17. juuli ette vabaks planeerida. Toimumiskohaks Jõgevamaal asuv Udu talu ja registreerimisvorm tuleb ka peatselt üles. Samuti ei tasu unustada stalkeri hääletust. Esmaspäeval, 9. mai hommikul läheb nimekiri lukku ja orienteeruvalt keskpäeval algab hääletus.

Sellekuise HÕFFI teemaga hästi sobiva kaanepildi autoriks on meil taas Markus Härma.

Head lugemiselamust.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0584)