metsavana2Maikuu on ulme seisukohalt olnud tegevusrohke. Prima Vista raames toimus Ulmeühingu poolt korraldatud vestluspaneel ja lisaks rääkis veel Raul Sulbi ulmest ja teadusest. Viimast saab ka Reaktori youtube kanalist järelvaadata ja mingi hetk peaks ka esimese video sinna tekkima. Ulmeteemat veeti ka Tallinnas HeadReadil, kuid sinna kahjuks Reaktori reporterid ajapuuduse tõttu ei jõudnud. Ning sellega seoses kordaks veel, et kui kellelgi on tulevikus huvi sedalaadi üritustel käia, andku aga toimetuse meiliaadressile sellest julgesti teada. Häid reportereid on meil alati vaja.

Muudest olulistest ulmeuudistest on nüüd avatud Estconile registreerumine ja ka esialgne kava on üleval. Samuti tuletaks meelde, et jätkuvalt saab anda hääli parimatele ulmeromaanidele ja juttudele ehk siis ärge Stalkerit unustage.

Muusosas on meil selles numbris üle pika aja taas üks teatriarvustus ning kogunisti kaks üsnagi vastandlikku arvamust viimasest Täheajast. Tõlkeartiklitest on meil Julie Novakova ülevaade Tsehhi ulmeturust, kust saab lugeda, et mitmed meile omased probleemid esinevad ka teistes väiksemates riikides ning Juttude poolelt võib leida kaks eesti debütanti ning terve hulga väärt tõlkejutte. Head lugemist!

Suviselt morbiidse kaanepildi autoriks on Ene Kallas
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0589)