metsavana2Nonii, suur suvi keeb ulmefännide ümber nagu lahtine tuumareaktor ja Estconini on jäänud lausa loetud päevad. Viimane aeg end ära registreerida. Neile, kes veel kõhklevad või ei julge tulla, on meil selles numbris ka väikene Estconi külastaja meelespea, mis loodetavasti suudab vastata mitmetele segaseks jäänud küsimustele ja ühtlasi hajutada ka hirme. Ka stalkeri hääletus on kohe-kohe lõppemas - seega ärge sedagi unustage. Pange oma ulmelemmikud kenasti ritta ja saatke ära, et pärast poleks tühja vaidlust nagu praegu inglastel ja Euroopa Liidul.

Reaktor on ise suviselt õhem, aga endiselt kvaliteetne. Onu Kalveri juba traditsiooniliseks muutunud sünnipäevaõnnitlus filmistaarile võtab seekord ette ühe õudusfilmide ikooni. Tõlkelugusid on suisa kolm ja neist üks pärineb ka Estconi külastava ja seal esineva Juha Jyrkäse kirjutusmasinast. Teine on Divovi "Vastasseis Moskva jõel" ja kolmas Nick T.Chani "Õed". Lisaks avaldame ohtralt illustreeritud katkendi Leila Tael-Mikešin romaanist, mis enda verisuselt ei jää sugugi Maniakkide Tänavale alla. Loomulikult ei puudu terve hunnik väärt raamatuarvustusi, filmiarvustusi ulmenalju, kirjandusuudiseid ja muud. Head lugemist!

Reaktor on jätkuvalt loetuim ja mahukaim ning ainus igakuiselt ilmuv ulmeajakiri Eestis.

Kaanepildi autoriks Estookin. estookin.deviantart.com
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0679)