metsavana2Septembrikuu oli hoolimata mitte kõige mõnusamast ilmast hämmastavalt üritustetihe. Teadlaste öö raames said ulmefännid ohtralt ringi liikuda ja ulmekirjandust tutvustada. Kohati oli üritusi nii tihedalt, et kaks neist sattusid õnnetuseks isegi ühele ja samale ajale. Aga sellest juba eraldi artiklis. Kindlasti soovitaks lugeda ka ühe neist ürituse aluseks olnud Andri Riidi kirjutatud referaati ulmest ja selle hindamisest teadusliku tõepära alusel.

Originaallugudest on meil heameel avaldada Maniakkide Tänava uus jutt "Liblikad pimedusest", mis ilmus algselt järjejutuna ajalehes „Lääne Elu”. Krematooriumit pidaval matuseteenuste firmal ei lähe just kõige paremini. Omanik ei taha siiski pankrotti tunnistada ja püüab olukorda lahendada omal moel. Millisel moel just, seda saab juba igaüks ise lugeda. Lisaks muidugi veel kaks tõlget ja terve hulk raamatuarvustusi.

Head lugemist!

Kaanepildi autor: Grete Prangli. Kaanekirjad: Jana Raidma.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0602)