OveJõulud möödas ning aastavahetus tulemas. Loodan, et kingitusteks olid "jälle raamatud". Üks hea ulmekas ei jookse kunagi mööda külgi maha. Neid aga tuleb jõulude paiku trükikodadest nagu laudu saeveskist. Alles ilmus Lovecrafti paremikku hõlmav "Cthulhu kutse" ning detsembri keskel esitles Indrek Hargla Reaktori suurejoonelise sünnipäeva puhul ka oma uut kogumikku "Eestid, mida ei olnud". Ning just hiljuti levis kuuldus, et "Saladuslik tsaar 5: Droonide mäng" läheb trükki.

Sel kuul püüame taas oma lugejateni tuua uudiseid kirjandusest, filmidest, mängudest ning üritustest, mis ühel või teisel moel ulme mängumaale trügivad. Intervjueeritavaks on meil sel kuul Varraku peatoimetaja ning ulmefänn Krista Kaer, Ene Kallas räägib meile oma teatrielamusest, Tõnis Hallaste juurdleb ulme, slipstreami ning spekulatiivse fiktsiooni teemadel ja loomulikult palju muud meilt ja mujalt.

Kiiritavat lugemiselamust

Kaanepilt: Andre Visnapuu
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0519)