metsavana2Suur kevad on käes ning Ulmeühingu ja kirjastus Fantaasia jutuvõistlus on nüüdseks lukus. Kokku laekus žüriile 68 juttu, mis on kolm juttu rohkem kui 2014. aastal. Tulemustest teatatakse Prima Vista raames 13. mail Tartu Linnaraamatukogu suures saalis kell 12. Muudest headest uudistest tuleb kindlasti mainida, et kogumik Tuumahiid 3 tuleb. Kulka andis raha ning töö toimetamise ja küljendamise kallal juba käib. Üks tähtis päev on aga kohe aprilli alguses, 5. aprillil on ulmekirjaniku ja ulme sõna leiutaja Henn-Kaarel Hellati 85. juubel.

Olulistest kõiki ulmefänne puudutavatest uudistest veel. Läheneb Estcon 2017 ja esialgsed Stalkeri-nimekirjad leiab siit.
Mai alguseks lähevad nimekirjad lukku ja algab hääletus.

Uues numbris ilmuvatest artiklitest tõstaks kõige rohkem esile Tiit Tarlapi mälestusi koondava teksti ning paneks ühtlasi lugejatele südamele, et kui kellelgi on veel Tarlapiga seotud meenutusi, võib need lahkesti saata aadressil toimetus@ulmeajakiri.ee. Kes teine ikka neid mälestusi kogub kui mitte meie – ulmefännid.

Juttudest avaldame märtsinumbris Rait Piiri järjejutu viimase osa ja alustame Osvald Soobli tõlgitud pikema jutu järjejutuna avaldamist. Lühematest juttudest avaldame ühe siinkirjutaja jutu, Ater Vulpesi debüüdi ning ühe Silver Sära tõlke. Reaktori kunagine toimetaja Tõnis Hallaste arvustab veebruarikuul ilmunud jutte. Sellega seoses kutsuks ka ülejäänud ulmefänne ja lugejaid üles saatma tagasisidet, kriitikat, kiitust ning ettepanekuid nii Reaktoris ilmunud juttude kui kogu ajakirja kohta. Lugejakirja rubriik oleks ajakirjale igati mõnus täiendus.

Onu Kalveri "Palju õnne, Kuulus Filmiinimene" alustab teist ringi ja väikest kokkuvõtet sellest saab lugeda tema blogist. Nagu tavaliselt, saab Reaktorist lugeda ka suurt hulka raamatuarvustusi. Intervjuu on aga meil Nicola Piovesoniga, kelle värskelt rahastuse saanud “Küberkaheksajalgade rünnakust” kujuneb ilmselt Eesti esimene päris küberpunk film.

Kaanepildi autoriks Edgar Juhkov, kaanekirjad Jana Raidma.

Head lugemist!
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0612)