metsavana2Selles Reaktori numbrist leiab kolm olulist kodumaise ulmeelu teemat, seda lisaks arvustustele, juttudele ja muule huvitavale.

13. mail kuulutati Tartus välja jutuvõistluse võitjad ja käesolevast numbrist saab lugeda nii tulemusi kui ka kolme võistluse esimesest sõelast läbi pääsenud tööd: "Tagasi maa peale", "Alkeemiku täht" ja "Mustade inglite armee". Teine Eesti ulmemaastikule oluline uudis on see, et 23. mail kaitses Andrus Org oma doktoritööd - esimest eesti ulmet käsitlevat sellist tööd Eestis. Käesolevast numbris saab lugeda Raul Sulbi põhjalikku töö kriitikat.

Kolmas eesti ulmesceenet puudutav uudis on see, et kohe-kohe on avatud registreerimine suvisele ulmehuviliste kokkutulekule Estcon. Kava leiab siit.

Kuna tegu on 20. Estconiga, kuulutab Eesti Ulmeühing ja Reaktor välja Estconi mälestuste kogumise. Saatke oma kenasti vormistatud mälestused toimetus@ulmeajakiri.ee. Kes tahab, saab sõna ka Estconi laupäeval, Estconil on selleteemaline osa kenasti olemas. Hiljem avaldatakse valik mälestusi Reaktoris eraldi plokina.
Intervjuu on meil see kuu Mart Sandriga ja Ove Hillep arvustab tema viimast ulmeraamatut Lux Gravis. Ulmeühingu president Veiko Belials muljetab HÕFFist ja loomulikult ei puudu Kalveri sünnipäevaõnnitlus ja terve hulk raamatuarvustusi.

Veel saab lugeda lühikest ülevaadet esimeselt Tallinna ulmekirjutamise ürituselt ja seal kirjutatud jutte.

Ärge siis unustage ka kohe algavat Stalkeri auhinna hääletust.
Head lugemist

Kaanepildi autor Artur Treffner, kaanekirjad Jana Raidma.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0593)