ArturAjal, mil igast puust ja igast põõsast hiilib ligi pagulasi, nii et isegi hiired Eestis nälga jäävad, on Reaktor ikka usinalt podisenud ja valmis küpsetanud uue laari kiirgavat lugemisrõõmu. Jutte, ulmeuudiseid, raamatu-, filmi- ja mänguülevaateid … no, nagu ikka see Reaktoris on.

Nii saab Ove Hillepi vahendamisel lugeda juuni numbris Ropeconilt hangitud väärt kraami, Tõnis Hallaste kirjutab, kuidas kaugel Ameerikamaal koerakutsikad ulmeauhindade jagamisse sekkusid, Jaanus Makko teeb tagasivaate Christopher-Lee lõppenud elule. Lisaks on Juuni Reaktoris kaks algupärast juttu, Heinrich Weinbergilt ja Mairi Laurikult, ja järjejutu esimene osa. Just! Reaktor alustab Maniakkide Tänava ja J.J. Metsavana jutu "Valge härrasmees" avaldamist.

Reaktori kosutavas kiirguses astub teie ette kaks prisket pala larbist "Hiline lõikus", Alan Siguse ülevaateartikkel ja Mairi Lauriku jutt. Ka demokraatia eest seismist pole Reaktori toimetus hooletusse jätnud, juuni numbrist on leida ülevaade mängujuhita mängusüsteemidest.

Lisaks heidab Reaktor pilgu Strugatskite keskpäeva maailma kirjutatud juttude kogumikule, sellele, mis toimub Duumiorus ja veel mitu teist asja saab hoolega läbi valgustatud.

Kui mõnel Reaktori lugejal on veel Ulmeühingu aastaüritusele Estcon registreerimata, leiab ta juuni Reaktorist ka selleks tegevuseks vajaliku info.

Kiirgavat lugemisrõõmu kõigile.

Kaanepildi autor Jana Raidma.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0588)