metsavana2Selle kuu Reaktori intervjuu on meil Urmas Alasega, kes oli kaheksakümnendate lõpu ja üheksakümnendate alguse Eesti viljakamaid ulmeautoreid. Meenutuseks taasavaldame ka ühe ta Põhjanaelas ilmunud loo.

Maniakkide Tänav viis ulmikute hulgas läbi küsitluse ja pani vastuste põhjal kokku nimekirja läbi aegade parimatest Eesti ulmelugudest. Kel soovi võib meile saata ka oma lemmikute nimekirja.

Reaktori juttude osas jätkame 2017 jutuvõistluse paremiku avaldamist. Seekord jõuavad teieni Aliise „Surmasööjad”, Mairi Lauriku „Zombid tekitavad laipu” ning Piret Saul-Gorodilovi „Prinditud (l)ootused.” Lisaks avaldame Kaido Tiigisoone jutu „Kassiliiv“ ning Karmo Taltsi „Koletu Kristatos“. Jätkub ka Tõnis Hallaste arvustusrubriik, kus ta lahkab eelmisel kuul ilmunud jutte.

Raamatuarvustusi on meil see kuu tervelt kolm ning lisaks neile veel üks arvustus Star Treki fännisarjadest. Jüri Kallas arutleb ajakirjade ning ulme populariseerimise teemal ning loomulikult ei puudu ka Kalveri rubriik „Palju õnne”.

Head lugemist. Ning ärge unustage Stalkerit hääletada ja end Estconile registreerida.

Kaanepilt Raido Kaasik. Kaanekirjad Jana Raidma.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0602)