metsavanaIlmselt on selle kuu kõige olulisemaks uudiseks toimunud Estcon ning Reaktor üritab nii see kuu kui ka järgnevatel kuudel seal toimunut kajastada, pilte-videosid jagada ning peetud ettekandeid ilmutada. Etteruttavalt teatan, et järgmisel aastal toimub Estcon 17.–19. juulil ning loodetavasti Udu talus jõgevamaal Kuremaa järve ääres.

Lisaks Estconi muljetele võib sellest numbrist leida ka Ove kirjutatud põhjaliku ülevaade soomlaste Ropeconist, mis on suurim mitte-kommerts rollimänguüritus Euroopas ja mis leidis aset nädal peale Estconi ehk 25.–27. Juulil Espoos. Ning pisut eel-reklaami järgmise kuu lõpus toimuvale Mütofestile. Seoses Ropeconiga on meil seekord ka intervjuu eestikeelse lauamänguteemalise fanzine ühe vedaja Aigariga.

Juttudest avaldame Toomas Kripsi ja Kersti Kivirüüdi kaks värsket teksti, selle aasta jutuvõistlusel 9.-11. koha saanud Jüri Kallase lühijutu ning teise koha saanud Weinbergi lühiromaani. Toimetusesiseselt sai korduvalt arutatud, kas peaks sedavõrd pikki tekste tükeldama järjejuttudeks või ei. Lõpuks sai siiski otsustatud seda mitte teha ja esitada kogu lugu tervikuna. Paljud hardcore'imad lugejad loevad jutte ju nii ehk naa epubi-mobina enda lugeritest. Praegusel juhul tundub, et tükeldamisel kaotaks tekst palju oma võlust ja kuuse vahega ilmumise järel võivad nimed ja sündmuskohad ehk juba ära ununeda. Ahjaa, Reaktoril on nüüd ka oma ISSN number (võite seda silmata üleval päise all paremas nurgas) ehk siis veel üks samm ametlikumaks muutumise suunas astutud. Head Reaktori lugemist ja vaadake, et suvine tuumakuumus teid ära ei võta!

Sellekuuse kaanepildi autoriks on Ants Jaanimägi, kes on kindlasti tuttav paljudele ulmesõpradele selliste teoste illustreerimiste kaudu nagu "Pimeduses sosistaja", "Olend väljaspoolt meie maailma", "Maris stella" jpm.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0585)