Novembrikuus kuulutas meie ajakiri välja küsitluse, millega saaksime oma kallistelt lugejatelt natukenegi tagasisidet, et oma ajakirja paremaks muuta. Loomulikult koguneb seda ka igakuistelt ulmikute kogunemistel, kuid õlleklaasi taga saadud kiitus/laitus on järgmiseks hommikuks tihtipeale ununenud. Ometi aga peame meiegi kuhugipoole arenema.

Seega sai kokku pandud mõningad küsimused, mis annaksid meile informatsiooni lugejate arvamusest ning ideedest ajakirja paremaks muutmise osas. Peamiselt tahtsime teada, mis on meie ajakirjast puudu ning mida võiks rohkem olla. Selles osas jäid enamus vastajad ühele nõule – kirjandusega tegeleme me ilmselgelt liiga vähe. Teisalt aga läksid vastused üksteisega raksu ning võta siis kinni. Üks tahab rohkem arvutimängudest ning LARPist lugeda, kuid teise meelest on see täielik netiruumi raiskamine.


Milline on seni kõige vähem meeldinud artikkel/jutt?
Kõiksugused LARPi, rollimängude ja muu taolise pidev upitamine. Tegemist võiks olla ikka ulmeajakirja, mitte mingi "KULLO" huvikeskuse kuukirjaga.


Kokku vastas Reaktori küsitlusele tervelt 9 inimest ning vastused, nagu ka eelnevalt mainitud, olid täiesti seinast seina. Kuna tegu oli eluterve küsitlusega, siis valesid vastuseid ei ole – igasugune tagasiside aitab meil kohaneda vastavalt lugeja soovidele. Vastanute vähene hulk aga ei lase vastuseid statistiliselt tulemuslikult hinnata.

Selgub, et kuigi on isikuid, kes sooviksid meie ajakirjas näha rohkem tõlkejutte, on enamus lugejaid siiski eestimeelsed ning nõuavad pigem kodumaise ulmekirjanduse avaldamist. Artiklite sisukus ning pikkus on enamuste vastajate meelest täiesti mõistlik. Üks vastaja küll leidis, et need on kohati ehk liialt lühikesed, kuid teine seevastu andis mõista, et oleks võimalik ka lühemate artiklitega kogu sisu ära öelda…

Kui Reaktori puuduste koha pealt sõna võtta, siis leidis üldsus, et kindlasti oleks otsingut tarvis – õnneks meie meeskond sellega ka tasapisi tegeleb. Käidi välja ka paar hüva ideed, mida me kindlasti kaalume ning võimalusel-sobivusel ka katsetame. Mitu vastajat soovitas ka rohkem promo teha. Olgem ausad, viimasel ajal on see tõesti soiku jäänud.

Aga nüüd siis kõige oodatuima osa juurde – auhinnad. Kuna vastanuid oli vähe ja auhinna soovijaid veel vähem, siis on loosiõnne tõenäosus võrdlemisi suur.

Lauamängu „Kosmoselahing“ võitis Marko.
Lauamängu „Lõputu luupainaja“ võitis Juhan.
Ja kootud kombitsatega silma omanikuks saab Virko.

Tänan küsimustikule vastanuile ning õnne võitjatele!
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0605)