jyrkaTaaskord on alanud Eesti ainukese ulmeauhinna Stalker hääletus.

Stalker 2014 hääletus algas 22. mail 2014, kell 21 ja lõpeb 10. juulil 2014, kell 24.

Hääletamine on lihtne ning iga end ulmehuviliseks pidav isik võiks hääletusel osaleda. Hääletajate vahel auhindu välja ei loosita, küll on aga hääletuses osalemine üks valutumaid võimalusi kohaliku ulmeelu edendamisele õlg alla panna. Ühelt poolt ei anna hääletuse tulemused midagi muud, kui võitjatele võidurõõmu ja mittevõitjatele pisukest nukrust... kuid teisalt jälgivad kirjanikud, kirjastajad ja tõlkijad hääletuse tulemusi ning hääletades saavad ulmelugejad siiski anda mõningase signaali, et milliseid teoseid oodatakse.

Hääletamine on lihtne!
Lähed Stalker 2014 nominatsiooninimekirjade lehele (ulme.ee/Stalker/2014/2014-haeaeletus), vaatad need läbi, valid igas kategoorias kolm paremat... kui kolme paremat valida ei suuda, loed juurde, sest aega veel on... reastad igas kategoorias kolm paremat ning saadad oma lõpliku valiku meiliaadressil stalker@ulme.ee .

Kui igas kategoorias hääletada ei suuda, või ei soovi, siis võid saata oma paremuskolmikud kasvõi nendes kategooriates, milles suudad/tahad. Isegi vaid ühes kategoorias võid hääletada.

Proovi ja ehk hakkab meeldima! Kindlasti hakkab.
kollaaz

Arvesse lähevad kõik hääletused, mis on pandud teele varem kui 10. juuli südaööl, 2014. aastal.

Stalkerist ja varasematest võitjatest leiab rohkem infot siit: ulme.ee/Stalker

Kollaaži autor Insener Garin.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0629)