jyrkaTuletan meelde, et kuni 1. juulini 2015 saab hääletada Stalker 2015 võitjat.

Eesti ulmeauhinda Stalker antakse välja aastast 1998 ning tegu on n-ö demokraatliku auhinnaga – hääletada võib igaüks, kes on piisava koguse ulmet lugenud. Milline kogus on piisav? Eks igaüks peab seda ise otsustama, kuid auhinna demokraatlikkus seisneb ka selles, et värske fänni hääl on täpselt niisama suure kaaluga kui paadunud ja aastakümnete pikkuse lugemiskogemusega fänni. Äh, mis siin fännidest rääkida, hääletada võib ka mittefänn.

Tuletan veelkord meelde, et igas kategoorias hääletama ei pea... noh, et kui pole piisavalt loetud. Samas ei maksaks kõike loetut mõttes võrrelda maailma absoluutsete tippudega. Stalker on Eestis ja eesti keeles ilmunud ulme auhind ning ka aastad pole vennad – arukas on hinnata seda, mida on. Isiklikult mind on alati hämmastanud avaldused, et selles või selles kategoorias ei saa ma hääletada, sest midagi hääletamisväärset polnud. Kuid eks erinevad inimesed saavad asjadest ka erinevalt aru...
10606505 344153162446700 6785280913938157534 n

Veel tasub meelde tuletada, et igas kategoorias, milles te hääletate, peab reastama kolm paremat. Põhjendus lihtne: vältimaks auhindade jagamist saab esimese koha tekst viis punkti, teise oma kolm ja kolmas ühe punkti. Kui hääletaja paneb lihtsalt (nummerdamata) kolm teost, siis me lihtsalt eeldame, et see ongi tema järjekord. Kui hääletaja paneb kategoorias kirja vaid ühe või kaks teost, siis võimalusel ma kirjutan talle ja selgitan olukorda.

Hääletada on võimalik veel kaks kuud. Ja selle ajaga on võimalik läbi lugeda veel hulk 2014. a ilmunud eestikeelset ulmet.

Stalker 2015 hääletusnimekirjad leiab siit: http://ulme.ee/Stalker/2015/2015-haeaeletus

Samal teemal ka ajakirja Reaktor eelmises numbris: ulmeajakiri.ee/?stalker-2015-haaletus
11004535 344055282456488 7680291053843499987 o

Tabeli ja pildi autoriks Insener Garin.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0638)