IMGP0128Ühel uimasevõitu hommikul elektriraudteega sõites täheldas üks meie reporteritest põnevavõitu joonistusi Tondi peatusest umbes 300-400 m Nõmme poole jääval seinal. Mõne aja pärast saigi mindud ning need pildid fotokasse jäädvustatud ning teile vaatamiseks üles pandud.

Tegu on põneva praktiliselt kogu müüri enda alla võtva teosega (ilmselt) erinevatelt autoritelt ning erinevas stiilis. Kuna kõik sealne ei olnud ulmega seotud, otsustasime välja tuua ühe jupi sellest seinas, mis kõige enam silma torkas.

Väga lahedalt on välja toodud piltide sügavus ning perspektiiv, mida igapäevases linnapildis esinevast graffitis reeglina ei leia. Suurepäraselt on kasutatud värvide hajumist nii planeetide kui ka tähtede puhul. See võis olla ka juhus, kuid ühe taevakeha puhul on seinas asuv mõra suurepäraselt pildiga kokku sulanud.

Ilm oli parajalt külm ning sein mõnusalt härmas, kuid loodame, et kvaliteet annab siiski edasi seda mõnusat surinat, mida nende vaatamine tekitas. Kelles ei tekita, siis on alati võimalus ise vaatama minna. Kahju vaid, et kõik Tallinna tühjad igavad seinad ulmeteemaliste piltidega kaetud ei ole.

IMGP0125
IMGP0127
IMGP0129
IMGP0133
IMGP0140
Clipboard03
IMGP0130
Clipboard01
Clipboard02
IMGP0141
IMGP0142
IMGP0137
IMGP0126

Kui mõni lugejatest leiab veel kusagilt midagi sarnast, siis võib sellest meile teada anda
toimetuse meilile
või kohe pildid saata.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0678)