Kirjastus Varrak

varjude tuisk

Varjude tuisk Siala kroonikad
Aleksei Pehhov
Tõlkija: Veronika Einberg

Majesteetlikud Zagraba laaned peidavad kuldlehiste võrade all kadunud rasside hüljatud linnu, sõjakate orkide külasid, legendaarset Labürinti ja Kondilosside hauakoopaid. Maa-aluste katakombide sünged sügavikud hoiavad kiivalt pimeduse ajastu saladusi. Hirmus mõeldagi, mis ootab ees uljaspead, kel jätkub rumalust häirida selle paiga rahu. Meistervaras Garret on küll õppinud varjudega tantsima, kuid kas tal õnnestub Vikerkaare sarv Hrad Speinist kätte saada ja Zagrabast eluga välja tulla?
„Siala kroonikate“ triloogia viimases osas astuvad mängu uued põnevad olendid nagu kiilsikk ja flinn, hiiglased ja mullipugu, ning ka paharet osutub mitte päris selleks, kellena ta on esinenud.

salamortsuka teekond I

Salamõtsuka teekond Fraseeri triloogia III raamat. 1. osa
Robin Hobb
Tõlkija: Juhan Habicht ja Kaaren Kaer

Fitz on kõigi teada surnud ja maha maetud. Ennast kuningaks kuulutanud prints Regal on Hirvelossi paljaks riisunud ja sisemaale tõmbunud, jättes ranniku rüüstajate meelevalda. Burrichil ja Chade’il olid aga oma plaanid, kuidas Fitz päästa ja tema abil Kuue Hertsgkonna lagunemist takistada. Nüüd on Fitz uuesti toibunud, kuid leiab, et ta on jäänud üksi ning peab ise otsustama, mida edasi teha. Ta saab taidudes korraks ühenduse Verityga ning teab, et peab oma õiget kuningat otsima minema ning aitama tal kutsuda legendaarsed elderlingid Kuut Hertsogkonda hädas päästma. Abiks on Fitzil esialgu üksnes Öösilm...
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.1948)