Veebruarikuu pildimäng on eriline maiuspala animehuvilistele.

REAKTOR filmid

Sel korral on pildid elemendid kolmest animest. Tahame teada, millistest need pärit on - elemendi-objekti nime ei ole tarvis. Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Ühe animefilmi äraarvamise eest saab 1 punkti - kokku võimalik saada seega 3 punkti. Vastata saab kuni 25. märtsini.

Iga vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi eestikeelse dubleeringuga "Tuulte oru Nausikaa" DVD. Karp on avatud ning tegu on kasutatud, kuid töökorras plaadiga.

auhind

Jaanuarikuu pildimängust võttis osa rekordiliselt 7 inimest. Kasutades random.org nimekirjasegajat võitis oma raamaturiiulisse J.R.R. Tolkieni "Silmarillioni" Martin A. (Timestamp: 2013-02-26 13:18:49 UTC)

Aga õiged vastused? Nagu kõik arvajad ka õigesti pakkusid, olid sel korral pildil päkapikukamp filmist "Kääbik" ning nende sekka end väga "osavalt" ära peitnud Hagrid filmist "Harri Potter ja tarkade kivi" (lugesime õigeks loomulikult ka lihtsalt Harri Potteri).

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0621)