peatoimetajaonselline

Ja järjekordselt tuleb märkida, et üks kuu on läbi saanud ja Reaktoriks aeg küps.
Seega, nii nagu tavaliselt ja juba kes-teab-mitmendat numbrit järjest oleme kuu viimasel päeval olemas ja leitav.
Enne aga kui sukeldute sellesse, mida meil teile pakkuda on, võtke hetk aega. Tõuske rahulikult püsti ja visake palun viieks sekundiks silda meie usinate keeletoimetajate au ning hüvangu nimel. Neid, keeletoimetajaid, oli meil selles numbris kaks – Kristjan ja Tarmo ning nagu su ninaaluse kirjatüki kirjavigasusest järeldada võib ei jõudnud nad kõike ja kõikjal ning seda ei saa neile ette heita.
Elud tahavad elamist, joogid joomist, ajad tühja raiskamist....
Aga, kuidas vaatad endale otsa sina, sina, kes tunned õigekirja ning pole siiani proovinud kätt tasuta toimetustöö tegemise aukartustärataval alal?
Suudad sa end taluda?
Ei?
Ära piinle, tule meile!
Nõudmised oleks, et ära ole tropp ja tee aeg-ajaltki midagi. Vastutasuks pakume toetavat töökollektiivi ja ei mingeid majanduslikke hüvesid.
Huvilistel palume endast teada anda mulle või kellegile teisele im persona või siis
toimetus@ulmeajakiri.ee
Seega, hea kirjatargast lugeja, anna endast teada ja me võtame su avasüli vastu.

Veebruarikuu Reaktoris vaatab teile aga vastu järgnev vaatepilt – Intervjuu kangelane on seekord Maarja Kruusmets. Lüüli kaevub kolmekümendnatesse, Rait Piir räägib Jaapani kassindusest ning Hornetid, Sulbid ja Jürkad arvustavad ja arvavad,. Samuti ei puudu jutud.
Edu!

Kaanepildi autoriks: Liisa Berezkin
Insta: @deliisium

 - Kalmsten, side lõpp



Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0564)