OveLumi tuli ja lumi läks, Reaktor toodab aga senini mõnusat ulmekiirgust. Sel kuul teeme tagasivaate eelmisesse aastasse ning tutvume kunstnikega, kelle pilte Reaktor on häbenematult oma digikaanel kasutanud. Henryk ja Ragnar kirjutavad meile selle aasta oodatuimatest ulmefilmidest ning Riho Välk tutvustab raamatusarja "The Expanse". Ka ilukirjanduse armastajad leiavad sellest numbrist maiuspalasid. Avaldame paar tõlkejuttu, mis tänu meie tublidele tõlkijatele nüüd ka maakeeles loetavad on, ja loomulikult ei unusta me ka Eesti algupärast loomingut.

Käimas on ka logokonkurss, mille tähtaja lükkasime edasi 15. veebruarile ning lisaks lasime reegleid pisut lõdvemaks. Nimelt ei ole konkursitöö puhul oluline enam vektorgraafika kasutamine. Soovitan kõigil kunstihuvilistel lugejatel kätt proovida - kaotada pole midagi, kuid võita küll.

Reaktor ootab lisaks uudisvihjetele ja artiklitele heameelega täiendust ka toimetusele. Nagu vabatahtlike asjadega ikka, tekib inimestel aja jooksul muid kohustusi või tahavad nad lihtsalt Reaktori tööst puhkust võtta. Lisaks toob väike kaadrivoolavus ka värskeid ideid, vaatenurki ja lahendusi, milledele me pole osanud mõelda.

Seega, kui tahad proovida ajakirja toimetaja ametit, võta meiega ühendust. Toimetaja ülesandeks on suhelda autoritega, kirjutada artikleid, parandada õigekirja ja veel kümme muud ametit, aga võib ka spetsialiseeruda. Võib hakata näiteks jututoimetajaks. (See võib anda näiteks ise jutte kirjutavale inimesele üllatavalt palju väärt kogemust, mis aitab ka enda tekste uue pilguga vaadata.) Tehniliselt on toimetuse töö jaoks kaks kõige olulisemat tarkvara Skype ja dropbox. Peamine ajakirja kokkupanek toimub just nende kahe tarkvara vahendusel.

Palka me küll ei maksa, aga mõningaid olulisemaid asju siin maailmas ei saagi rahaga mõõta, saadav kogemus ja võimalus töötada endale meeldiva asja kallal on üks neist.

Kiiritavat lugemisrõõmu

Kaanepildi autor: Mihkel Mätas
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0539)