Kirjastus Fantaasia


suveuks

Uks suvesse
Robert A. Heinlein
Tõlkinud Ats Miller
Kaanepildi autor Siiri Kumari
Sari: Sündmuste horisont

Geniaalne leiutaja Dan Davis loob majapidamisroboteid tootva firma, kuid kahjuks ei armasta ta eriti paberite ja raamatupidamisega jännata ning usaldab liigselt inimesi, keda peab endale lähedasteks. Ta kihlatu Belle ja sõber Miles löövad temalt firma üle ja mahajäetud Davis otsustab minna koos oma kassiga „külmaunne“, et ärgata kolmekümne aasta pärast, lootuses, et asjad on siis paremad. Ei paista küll põrmugi paremad olevat, kuid järjekindlalt ning loominguliselt tegutsedes leiab Davis viisi, kuidas muuta mineviku sündmusi.


Talvel enne Kuuenädalast sõda elasime koos mu kõutsi, Vahekohtunik Petroniusega ühes vanas talumajas Connecticutis. Selle maja suurim puudus oli üksteist välisust.

Pete töötas välja oma lihtsa elufilosoofia juba siis, kui oli alles kohev ja nurruv kassipoeg – mina vastutasin elamise, toidu ja ilma eest, tema kõige ülejäänu eest. Eriti pidas ta mind vastutavaks ilma eest. Connecticuti talved kõlbavad ainult jõulukaartidele; talvel vaatas Pete oma uksest välja ja kuna maa oli kaetud ebameeldiva valge ollusega, hakkas mind tüütama, et talle inimeste ukse lahti teeksin.

Ta oli kindlalt veendunud, et vähemalt üks neist ustest peab viima suvesse. See tähendas, et mul tuli iga kord käia temaga kõik üksteist ust läbi – uks lahti teha, lasta tal veenduda, et ka seal taga on talv, ja liikuda edasi järgmise juurde, kusjuures iga pettumus muutis ta kriitilisemaks mu saamatuse suhtes oma vastutusala korras hoida.

Kirjastus Picoprint


Esikaas - Amulett 2

Amulett 2: Kivivardja needus
Kazu Kibuishi
Tõlkinud Mario Pulver

Koomiksimeister Kazu Kibuishi loodud maailmas on hirmuäratavad inimsööjatest deemonid, mehhaaniline jänes, rääkiv rebane ning hiiglaslik robot – ja kaks tavalist last ohtlikul ülesandel.

Emily ja Navini ema on endiselt arahnopodi mürgist koomas. Abi leiab vaid ühest paigast: Kanalisest, rahvarohkest ja imeilusast koskede linnast. Ent kui Em, tema vend, Miskit ja ülejäänud robotmeeskond jõuavad kõndiva majaga linna, taipavad nad kähku, et otsida abi tähendab otsida tüli... ohtlikku tüli.

Haldjakuninga poeg Trellis on neil endiselt kannul ja salapärane rebane Leon Punahabe tuleb neile appi. Ta pakub, et viib Emi raskele retkele Deemonipea mäele, kust leida vastumürki. Miskit ei usalda teda, Navin ei taha jääda maha ja kõige raskem on Emily olukord: tema peab päästma valla amuleti väe, jäädes samas iseendaks!

Esikaas - Klaastroon 1 - Klaastroon

Klaastroon
Sarah j. Maas
Tõlkinud Mario Pulver

See on celaena sardothien.
Imeilus. Surmav.
Suursuguseks loodud.

Endovieri räpastes, pimedates soolakaevandustes kannab eluaegset karistust kaheksateist-kümneaastane tüdruk. Ta on koolitatud palgamõrvar, oma ala parim, kuid tegi saatusliku vea. Ta jäi vahele.

Noor kapten Westfall pakub talle tehingut: vabadus vastukaaluks tohutu ohvri eest. Celaena peab esindama printsi elu ja surma peale peetaval turniiril – võideldes andekaimate varaste ja palgamõrtsukatega kogu riigist. Ükskõik, kas elu või surm: igal juhul saab ta vabaks. Tulgu võit või kaotus, ta avastab oma tõelise saatuse. Aga kas see sulataks palgamõrvari südame?

Esikaas - Kuukroonikad 1 - Cinder

Cinder: Kuukroonikad
Marissa Meyer
Tõlkinud Kai Väärtnõu

Keelatud tunded
Surmav katk
Maa saatus on üheainsa tüdruku kätes...

Cinder on Uus-Pekingi parim mehaanik ja ühtlasi küborg. Kasuema häbistab teda igal võimalusel ja süüdistab teda kasuõe ootamatus haiguses. Kui tema elu põimub aga ootamatult võluva prints Kai omaga, kistakse ta sündmuste keerisesse, kus tuleb ühtviisi tegeleda kurja kuninganna nurjatute plaanide ja omaenda mäslevate tunnetega.

Cinder peab valima kohuse ja vabaduse, ustavuse ja reetmise vahel. Maa tuleviku kaitsmiseks peab ta paljastama oma mineviku sügavaimadki saladused.

See pole säärane muinasjutt, millist teie armas vanaema jutustas. Ometi ei unusta te seda iialgi.

„Kuukroonikad“ on Marissa Meyeri viiest raamatust koosnev sari, kus uue futuristliku võtme saavad tuntud muinasjutud Tuhkatriinust, Punamütsikesest, Rapuntslist ja Lumivalgekesest.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0606)