Novembrinumbris kuulutas Reaktori toimetus välja konkursi, et saada endale uus logo. Saime esimese kuuga küll mõningad logod, kuid leidsime siiski sobiva olevat anda loome-inimestele natuke rohkem aega. Nüüd, mil võistluse tähtaeg on möödunud, on aeg võtta kokku tulemused ning premeerida kõige tublimaid.

Kokku laekus konkursile 9 erinevat tööd, mis oli väga meeldiv tulemus ning väga keeruline oli nende seast kolme parimat leida. Kohati muutis meid murelikuks asjaolu, et paljud tööd ei vastanud võistluse tingimustele – nimelt otsisime me logo, mitte võimalust erinevates variatsioonides kirjutada sõna „Reaktor“. Ilmselt ei sõnastanud me võistluse reeglites seda piisavalt täpselt - raputame omale tuhka pähe ja võtame õppust.

Seega, lähtudes esmalt logo-olemise kriteeriumist, on mul hea meel esitleda teile logokonkursi võidutööd, mille autoriks on Ene Koppelmann.

joonistus8



Teise koha otsustasid Reaktori peatoimetajad anda Kaido Kase tööle.

kaido kask

Kolmanda auhinnalise koha sai oma tööga Siim Pihlak.

Siim Pihlak

Kokkuvõttes tuli meile hea hulk logosid. Toon mõned huvitavamad ka välja.

Kooskora värv
Clipboard02
Jaan reaktor000
Krafinna 2
20160215 221806

Suured tänud kõigile, kes vaevusid meie pärast oma pliiatseid või arvutihiirt kulutama. Hindame teie panust väga.

Võitjatega võtame peatselt ühendust.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0695)