Snikt

Lugesin ERR-i uudisvoost, et Tallinnas on avatud Eesti ainus koomiksipood. Esimesel võimalusel läksin ka ise seda oma silmaga kaema. Poeke asub Kentmanni tänaval 18. maja keldrikorrusel. Uksest sisse astudes sattusin lörtsisest õhtupoolikust kui võlumaailma. Mind tervitasid superkangelased kaugetelt maadelt ja viisakas meesmüüja, kelle suutsin vist natuke rööpast välja viia teatega, et tulin ulmeajakirjast Reaktor, et neist kirjutada.

Koomikseid oli mitut sorti, rõhk oli klassikalistel superkangelastel – Batman, Spiderman, Superman. Lisaks veel Star Wars, Harry Potter, Sin City. Veel oli üks sari, kus kangelane pannakse tema tavaloost erinevasse olukorda ja siis jutustatakse lugu (Superman – the Last Son of Earth).

Poodi on plaan edasi laiendada, järgmisena tulevad ilmselt müüki mangad, mida küsitakse palju, kuid mida on raskevõitu kätte saada. Praegu oli müügil vaid mangade joonistamise õpik. Koomiksid olid kõik inglise keeles, välja arvatud üks erand, mis oli saksakeelne. Koomikseid sai jagada laias laastus kaheks – koomiksiajakirjadeks (flipbook) ja koomiksiraamatuteks (novel story). Flipbook on õhuke, nagu Eestiski kättesaadavad Miki Hiired jms õhukesed koomiksivihikud, novel story on paksem, raamatu mõõtu pikem lugu.

Snikt1

Fänninännist oli müügil tasse, plakateid, särke, pusasid ja kotte. Valik oli hetkel veel natuke tagasihoidlik, kuid oma lemmiku saab sealt leida igaüks, kes soovib. Koostööpartnerid on nad leidnud Euroopast, kustkaudu jõuavad siis kohale kõik Snikti jõudvad kaubad.

Ulmeajakiri Reaktor soovib Sniktile omaltpoolt edu ja kõike kõige paremat.

Pildid võetud Snikti Facebooki kodulehelt.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0570)