OveTeie ees on 53. Reaktori number. Toimetuse masinistid on kuu aega hoolikalt vaeva näinud ning tuumatuule allika hoolikalt läikima löönud. Siin-seal võib leida pori, kuid see oli koristaja Ivan, kes meil siin oma rokaste saabastega ringi jalutab.

Lühidalt kokku võttes oleme hankinud oma lugejatele sel kuul nii Marveli maiuspalasid kui jutustusi Jaapani superkangelastest, uudistanud dr. Who teemadel ning kaenud lähemalt ka Eesti kirjanduspõldu, kus oleme täheldanud meeldivalt elujõulisi noori taimi.

Reaktori tegemistest võib niipalju kosta, et käisime Reaktorit esitlemas Eesti Lastekirjanduse Keskuse ulmeklubis, kus oli tore näha nii palju noori ulmehuvilisi. Lähemalt kirjutab sellest uudisteosas Artur. Lisaks sai läbi ka logokonkurss, mis tähendab, et lähemal ajal võib meie kujundus natuke muutuda. Ei luba midagi, kuid võimalus on alati olemas.

Ja minge kõik loomulikult 3. märtsil Hargla uue romaani esitlusele. Kui tihti teda ikka nägema juhtub...

Kaanepildi autor Mikk Metsniit / Supercore
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0558)