Kirjastus Ersen


põgenemine

Põgenemine
George R. R. Martin, Gardner Dozois ja Daniel Abraham

Ramón Espejo pages vaesuse ja lootusetuse eest salapäraste ja eemaletõukavate enjede suurele kosmoselaevale. Ent uus elu kaugel São Paulo planeedil ei olnud sugugi parem kui Maal seljataha jäänud elu. Ühel õhtul saavad raev ja liigne kogus alkoholi temast võitu. Ta tapab kellegi ja on sunnitud metsikusse loodusse põgenema.

Armulikult, peaaegu õnnelikult üksinda – eemal lärmakast ja pidevalt ringisebivast inimeste pesast, mida Ramón jälestab sotsiopaadi ägedusega – on õnnetul mehel nüüd vabadus otsida seda ühte võimalust, mis ta rikkaks teeks. Ent tegelikult komistab ta kõrgeltarenenud tulnukate rassi peale, kes varjavad end meeleheitel põgenikena – nagu tema ise – võõras maailmas. Ramón on järsku ohtliku, võimsa saladuse valdaja ning satub vaenulikul, etteaimamatul planeedil inimjahi sihtmärgiks, nii et esmalt peab ta põgenema... ja siis kuidagimoodi ellu jääma.

Ja ta on iseenda kõige ohtlikum vaenlane.

verevalem

Verevalem I raamat
Richelle Mead
Tõlkinud Kati Karu

Armastus ja ustavus on sügavamal kui veres

Sydney veri on eriline – sellepärast, et ta on üks alkeemikute hulgast. Alkeemikud on salaühing, mis vusserdab võlukunstiga ning üritab olla sillaks inim- ja vampiirimaailma vahel. Nad kaitsevad vampiiride saladusi ja inimeste elusid. Ent Sydney viimane kokkupuude vampiiridega tekitas neiule paksu pahandust teiste alkeemikutega. Ja nüüd, mil ta ustavus alkeemikute aadetele kahtluse alla seatakse, on kaalul tema enda tulevik.

Kui Sydney keset ööd voodist välja kistakse, arvab ta kõigepealt, et ongi saabunud karistus dampiir Rose Hathaway aitamise eest. Kuid selgub, et lugu on veelgi hullem. Moroi kuninganna Lissa Dragomiri õde Jill Dragomir viibib surmaohus ja moroid peavad talle pelgupaiga leidma. Kodusõja vältimiseks palutakse Sydneyl töötada Jilli hooldaja ja kaitsjana, tehes temast vampiiritüdruku toanaabri kõige ebatõenäolisemas kohas: inimeste internaatkoolis Palm Springsis Californias. Viimane asi, mida Sydney tahab, on süüdistus vampiiridele kaasaelamises. Ja
nüüd peab ta hakkama ühega neist koos elama.

Moroi õukond on kindel, et Amberwoodi ettevalmistuskool on Jilli ja Sydney jaoks turvaline paik, ent ohud, häirivad asjaolud ja keelatud armastus varitsevad nii väljaspool kooli kui ka selle territooriumil. Nüüd, mil nad on peidus, tõeline draama alles algabki.

patrioodid

Patrioodid I osa
James Wesley, Rawles
Tõlkinud Maia Planhof

Romaan ellujäämisest tsivilisatsiooni lähenevas kokkuvarisemises
Ameerika seisab lähemas tulevikus silmitsi täiemõõdulise sotsiaalmajandusliku kokkuvarisemisega. Väärtpaberiturg läheb püstloodis alla, hüperinflatsioon sandistab kaubanduse ja üha süvenev kriis läbib kriitilise punkti. Peaaegu üleöö katkevad haprad varustusketid ja puruneb kõrgtehnoloogiline infrastruktuur ning kõik suurlinnad on täieliku mässu ja rüüstamise haardes.

Samal ajal kui põgenike ja rüüstajate hordid linnadest välja valguvad, püüab väike grupp keskläänes elavaid sõpru meeleheitlikult pääseda ohutusse sadamasse, rantšosse Idaho põhjaosas. See teekond nõuab nende kõiki oskusi ja treeningut, kuna taristud, kaubandus, transport ja seaduskaitse on kadunud. Rantšosse jõudnud, lööb grupp tagasi võõraste raevukaid rünnakuid ja otsib võimalust liituda teiste gruppidega, kes püüavad taastada riigi tõelist konstitutsioonilist seadust.

„Patrioodid” on põnev romaan, kujutades, kuidas väljamõeldud tegelased kasutavad usutavaid ellujäämistehnikaid, et Ameerika tsivilisatsiooni kokkuvarisemisel vastu pidada.

Selle haarava kiirekäigulise romaani lugemine võib ühel päeval tähendada vahet elu ja surma vahel.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0639)