junk head one stop motion film tTakahide Hori, keda tuntakse ka Yamikeni nime all, saavutas oma elu unistuse, kui pärast nelja aastat öiseid võtteid sai valmis tema esimene stopp-kaader animatsioon Junk Head 1. Filmi autor on küll varem nukkude ning marionettidega tegelenud, kuid filmitegemine oli esmakordne tegevus. Enamus tuli ise ära õppida, kuigi graafika puhul kasutas ta väidetavalt natuke abi.

Stopp-kaader filmi puhul pannakse film kokku fotodest – iga järgmise pildi tegemiseks tuleb nukke pisut liigutada, et jääks mulje pidevast liikumisest. Kõige paremad näited siin on ehk Tim Burtoni „The Nightmare before Christmas“ (mille valmimine võttis 100-liikmelisel meeskonnal kokku 3 aastat) ning Eestimaine „Pagar ja korstnapühkija“. Tänapäeva kiirel ajal tundub see ehk liialt mahukas ettevõtmine, eriti veel ühele isikule.

Kuigi ettevõtmine võttis tohutu aja, on autoril plaanis võimaluse korral oma päevane töö jätta ning asuda täiskoormusega järje tegemise kallale.

Film on 30 minutit pikk ning nii inglise kui jaapani keelsete subtiitritega. Hetkel on tuubis üleval 10-minutine lõik. Lootkem, et autor saab võimaluse oma plaanid ellu viia, kuna sel juhul võib antud film kasvada isegi pooleteisetunniseks.

© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0517)