metsavana2Alustame heade uudistega‭ ‬-‭ ‬kolmas Tuumahiid on trükikojas ja seda peaks‭ ‬paari nädala pärast juba ka poodidest osta saama.‭ ‬Uuest‭ ‬Reaktori juttude‭ ‬kogumikust‭ ‬saab lähemalt lugeda‭ ‬Uudiskirjanduse rubriigis.

Kahtlemata oli aprillikuu ulmesündmustest olulisim Haapsalu õudusfilmide festival ning seetõttu avaldame kolme nobedama,‭ ‬Ene‭ ‬Kallase, Jüri Kallase‭ ‬ja Ove Hillepi,‭ ‬ülevaated toimunust.‭ ‬Selle kuu intervjuu‭ ‬on‭ ‬Jüri Kallasega‭ ‬-‭ ‬Eesti ulmemaastiku olulise isikuga‭ ‬-,‭ ‬kellel oli‭ ‬aprillis‭ ‬50.‭ ‬juubel.‭ ‬Tõnis‭ ‬Hallaste jätkab ka selles numbris Reaktoris ilmunud juttude arvustamist/karvustamist ja Kalver Tamm oma õnnitlusrubriigiga.‭ ‬Leila‭ ‬Tael-Mikešin‭ ‬arvustab kogunisti kahte romaani ja tubli on olnud ka Mairi Laurik,‭ ‬kes lisaks põnevale arvustusele‭ ‬on‭ ‬kirjutanud meile sel kuul ka terava repliigi ulmekirjandusest raamatupoodides.‭ ‬Agur Tänav aga vaatleb‭ ‬ühte uut vene ulmefilmi ning Reidar Weinbergi romaani.

Juttudest‭ ‬vääriks ära märkimist‭ ‬Weinbergi uus jutustus‭ "‬Mitmekihilisem‭"‬,‭ ‬mis‭ ‬jääb‭ ‬mahult‭ ‬vaid‭ ‬pisut alla lühiromaani.‭ ‬Lisaks avaldame äsja‭ ‬SF‭ ‬romaani‭ "‬Kus pingviinid ei laula‭" ‬avaldanud Kaido Tiigisoon loo ning‭ jututoimetaja Artur Räpp on vahelduseks ka ise ühe jutu valmis teinud.‭ ‬Järjejutuna jätkame Osvald Soobli tõlkega,‭ ‬mis viib‭ ‬meid taas ponide maailma.

Ega muud kui head lugemist‭!

Kaanekunstnik Alisa Vasina http://alisavasina.wixsite.com/portfolio
Kaanekirjad Jana Raidma
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0665)