Märtsikuu pildimäng toob taas midagi uut ning huvitavat.

ajakiri

Sel korral koosneb pildimäng seitsmest erinevast kaadrist. Ära tuleb arvata pildil olevate ulme- ja õudusfilmide nimed. Vihjeks olgu öeldud, et nende esitähed annavad ülevalt keskelt päripäeva lugedes kokku ühe tuntud ajakirja nime (inglise keeles artikleid mitte arvestada). Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Ühe filmi äraarvamise eest saab 1 punkti - kokku võimalik saada seega suisa 7 punkti. Vastata saab kuni 25. aprillini.

Iga vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi 2008. aastal kirjastus Fantaasia poolt välja antud Robert E. Howardi "Kuningas Kull ja Bran Mak Morn".

1578 1

Jaanuarikuu pildimängust võttis osa 5 inimest. Kasutades random.org nimekirjasegajat võitis oma filmiriiulisse eestikeelse dubleeringuga "Tuulte oru Nausikaa" Jana (Timestamp: 2013-03-26 10:23:13 UTC)

Aga õiged vastused? Kõik vastanud arvasid ära kuulsad animefilmid "Minu naaber Totoro" (My Neighbor Totoro) ja "Vaimudest viidud" (Spirited Away). Mis paljudele aga meelde ei tulnud oli "Hing anumas" (Ghost in the Shell).

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0681)