Novembrikuisesse pimedusse toob seekordne pildimäng hea jupikese õudust. Mida muud neil õhtutel ikka teha, kui mõne hea filmiga ennast poolsurnuks ehmatada, kui vähegi võimalik.
novembri pildimäng

Sel korral on pildid elemendid kolmest filmist. Tahame teada, millistest filmidest need pärit on - elemendi-objekti nime ei ole tarvis. Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Ühe filmi/sarja äraarvamise eest saab 1 punkti - kokku võimalik saada 3 punkti. Vastata saab kuni 25. detsembrini.

Iga vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi 2011. aastal ilmunud Vernon Vinge ulmeromaan "Sügavik taevas" sarjast Sündmuste horisont. Tegu on kasutatud, kuid hästi hoitud raamatuga.
Auhind


Oktoobrikuu pildimängust võttis (nagu eelnevalgi kuul) osa 5 inimest ning enamus arvasid õigesti ära kõik kolm filmi, mille elemente oli pildil kasutatud. Kasutades random.org nimekirjasegajat sai oma kollektsiooni uue filmi Lauri L. (Timestamp: 2012-11-27 08:18:19 UTC)

Aga õiged vastused? Need kolm filmi, mille elemente võis pildilt leida, olid:
1. Looper (2012)
2. Men in Black 3 (2012)
3. Prometheus (2012)

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0558)