metsavana2Aasta esimene Reaktor on ilmunud. Onu Kalver (kellel oli muide ka endal just sünnipäev) soovib õnne Roger Vadimile. Raul Sulbi analüüsib põhjalikult vana ja uue „Trifiidide päeva” tõlget ning erinevaid põnevaid raamatuarvustusi on taas rekordiline kogus. Mairi võtab ette „Võlurid”, Leila kirjutab Gaimani teosest „Eikusagi”, Tõnis Hallaste arutleb teose „Viimased kümme tuhat aastat” ja inimkonna tulevikuväljavaadete üle ning Ove annab nuuti Õismäe errorile. Siinkirjutaja ise aga vaatleb kui täpselt on välja kukkunud Houellebecqil Lovecrafti analüüsimine.

Intervjuudega on viimased kuud olnud üsna kaootiline seis. Püüame seda parandada ja need taas regulaarsemaks saada ja küsitletavate ringi laiendada kirjanikelt ja mängude-filmide loojatelt ka teistele aladele. Näiteks see kuu küsitlesime Sash Uusjärve – tõlkijat, kelle poolt eestindatud tekstidega on iga vähegi ulme vastu huvitundev inimene kindlasti kokku puutunud. Lisaks muidugi veel teatriarvustus ja Riho ülevaade kõige viimasest Tähesõja sarja filmist. Juttudest saab aga lugeda esimest osa Rait Piiri küberpunk lühiromaanist „Pilvelinna bluus” ning Ken Leeki juttu „Trollipeatus”.

Muudest asjadest tuletaks meelde, et juba 10. veebruaril toimub Tartus, aadress Raekoja plats 14, Ulmeühingu aastakoosolek. Ootame maksimaalset osavõttu. Kes ise tulla ei saa, võib kedagi kohale tulijatest volitada. Peale koosolekut jätkub õhtu tavapärase ulmikute teise reede kogunemisega.

Head lugemist!

Kaanepildi autor Tiivik.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0648)