40 Rauno 1680Küünlakuu Reaktoris leiate lisaks tavapärasele igakuisele tuumakütusele ka märksa pikema poolestusajaga radioaktiivset kraami. See tähendab, et pikalt vaikselt küdenud projekt „Eesti100 ulmes“ tõmbab joone alla ja vormub lühikesteks ülevaadeteks, mille kõigega on eestlased 100 aasta jooksul ulmetaevas silma paista suutnud. Ja seda ei olegi tegelikult nii vähe.

Ja kindlasti ei oleks see tulnud nii mahukas ilma kõigi teie abita, kes te oma tähelepanekutest Reaktorile teada andsite või neid aastate jooksul olete Ulmekirjanduse BAASi kirja pannud. Erilised tänud nõu, jõu ja abi eest Juhan Habichtile, Jüri Kallasele, Arvi Nikkarevile ja Kalver Tammele.

Lisaks väärikale sünnipäevale toimus veebruaris ka Eesti Ulmeühingu aastakoosolek, kus võeti vastu ka Stalkeri statuudi muutmise otsus – mis täpselt muutus, saate lugeda Ulmkonnakroonikast.

Head järgmist ulmelist aastasadat nii Eesti Vabariigile kui ka kõigile kaasulmikutele!

Kaanepilt: © trinanigans.deviantart.com
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0565)