metsavana2Aasta teist Reaktori numbrit tuleb alustada kurva uudisega. Vabariigi aastapäeval lahkus meie seast ulmekirjanik Tiit Tarlap. Ärasaatmine toimub neljandal märtsil kell 13, Pärnus Sillutise 4 Viimse Tee suures saalis.

Veebruari Reaktorist endast rääkides, tuleb tõdeda, et head materjali on ohtralt. Intervjueerime ulmelisi teatritükke lavastavat Jaanika Juhansoni (kes jagab seal ka väärt nõuandeid algajale näitekirjanikule). Mairi kirjutab noortest, kosmosest, düstoopiast ja ka mõnest raamatust. Onu Kalver on lisaks tavapärasele õnnesoovi rubriigile kirjutanud ka ühe raamatuarvustuse ja teinud mini-intervjuu, Reidar arvustab Enn Vetemaa romaani, Leila Mairi uut teost ja Ratsanik Melchiori uustrükki. Raux aga on võtnud ette samizdat romaani, mis pole kordagi paberil ilmunud. Juttudest jätkub Rait Piiri “Pilvelinna bluus” ning samuti ei puudu ulmedebüüt, milleks Silver Türki “Kultuurirevolutsioon”.

Head lugemist.

Kaanepildi autor Tiivik. Kaanekirjad Jana Raidma.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0594)