metsavana2Eesti ulmeaasta kõige olulisem sündmus on nüüd möödas - Estcon peetud ja Stalkerid jagatud. Sellest tulenevalt on käesolev Reaktori number väga Estconi vaimus ehk avaldame kaks Veiko Belialsi poolt peetud ettekannet (Estconide ülevaade ning Aurupunk muusikas), Jüri Kallase mahuka muljetuse ja lisaks terve hulga nooremate-vanemate inimeste meenutusi nii käesolevast Estconist kui varasematest.

Intervjuu on meil see kuu Kaido Tiigisoonega. Intervjuu viib läbi Agur Tänav, kes hea kombe kohaselt arvustab ka intervjueeritava raamatut. Lisaks on ka Leila Tael-Mikešini poolt kirjutatud arvustus Stephen Kingi teosele „Valve lõpp“, Jüri Kallase ülevaade Skarabeuse "Shanidarist" ning Ove Hillep karvustab “Gurbilt teateid ei ole”.

Jutte on rekordiline kogus ehk siis kuus tükki ja nende hulka mahub nii pikki kui lühikesi, nii napilt jutuvõistluse esikümnest välja jäänuid kui päris uusi värskeid kirjatöid.

Head lugemist!

Selle kuu kaanepildi, mille autoriks on Kuldar Leement, on Reaktori ajaloos erakodne, kuna see valmis Estconil ettekande ajal pealtvaatajate silme all.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0661)