Kirjastus Fantaasia

Mehitamata inimesed T2nav

Mehitamata inimesed
Maniakkide Tänav

Eesti tulevik pärast Sosnovõi Bori tuumaelektrijaama õnnetust. Ida- ja Lääne-Virumaa on saastunud ja muutunud inimestele elamiskõlbmatuks. Ümbritsevad maakonnad ägavad katastroofipiirkonnast põgenenute massi all, kellele lisanduvad Vene-Hiina sõja järel Eestisse pakku tulnud hiina ja vene immigrandid. Tumedais toonides maailmas otsib üksik häkker oma kadunud armsamat ning ehkki ta leiab sellel teel sõpru, kes teda toetavad, sõpru, kes on tema suhtes ükskõiksed, ja sõpru, keda ta ei kannata silmaotsaski, on mehe peamisteks abimeesteks šokker ja killuke musta huumorit.

Viimane inimene Beljajev

Viimane inimene Atlantisest
Aleksandr Beljajev
Tõlkija: Kati Karu
Sarjast "Orpheuse raamatukogu".

Tihti vene Jules Verne’iks kutsutud Aleksandr Beljajevi esmakordselt eesti keeles ilmuv seikluslik fantaasiaromaan. Õigusega tuntuimate Atlantise hukust rääkivate teoste hulka kuuluvas romaanis näeme kahte erinevat ajaplaani: Beljajev kirjeldab lugejaile Atlantise tsivilisatsiooni pärandi avastamist Atlandi ookeani põhjast 20. sajandi alul, kuid jutustab ka põneva ja dramaatilise loo Atlantise kontinenti tabanud looduskatastroofist, viimasest Atlantise inimeste põlvkonnast, orjade ülestõusust, traagilisest armastusest ning hiiglasliku laevastikuga ookeanisügavustesse vajuvalt mandrilt põgenemisest.
«Ühe ööga lakkas Atlantis olemast. Selles kohas, kus oli seisnud õitsev Õndsate Saar, hakkas hullumeelse pöörisena ringi kihutama hiiglaslik veekeeris, mis ületas suuruselt suurimaidki mandreid. Tuli ja aurud tungisid sellest läbi ning kasvasid veest ja tulest koonusteks. Pikapeale see vee ja tule võitlus vaibus, kuni ookeanitasandik hukkunud Atlantise kohal rahunes ja täitus üleskerkinud puutüvede ning inimeste ja loomade laipadega.»

Loputu juuni veskimees

Lõputu juuni
Siim Veskimees
Sarjast "Sündmuste horisont".

„Lõputu juuni” on lugu sellest, mis saab siis, kui ühel päeval avanevad Maal sajad täheväravad ja igal vähegi arvestataval huvigrupil on võimalik endale päris oma planeet saada. Kas – nagu üks tegelane irooniliselt märgib – viimane, kes lahkub Maalt, tühjendab külmiku ja kustutab tuled? Tegelikult on võõrmõju – marslased oma miljardite aastate eest kadunud tsivilisatsiooniga – siin raamatus vaid selleks, et see lugu ei algaks siin ja nüüd, mitte millalgi ebamäärases tulevikus. Ehk on seegi huvitav, kuid see ei ole kindlasti peamine. Peamine on valikutes – mida teevad eestlased (ja teised rahvad muidugi ka), kui uksed minekuks on lahti?

Kirjastus Skarabeus

KAAREN 001

Kaaren
Kogumik
Tõlkija: Veiko Belials ja Arvi Nikkarev

Kaaren on Skarabeuse kolmas vene ulme antoloogia ja selles on kuue autori üheksa eri pikkusega teost. Mõnede juttude teemad:

‒ tõene versioon Rotipüüdjast ja Hamelni linna lastest (S. Loginov);
‒ presidendi ukaasi kohaselt võivad militsionäärid maha lasta kelle tahes, tuleb vaid esitada vastav talong (B. Rudenko);
‒ mis juhtub, kui ”absoluutne tekst” muudab väljamõeldud maailmad niisama reaalseks kui meie oma (A. Stoljarov);
‒ silmitud koera moodi argosed näitavad inimestele kätte ussiaugud ja tänu argostele on inimkond levinud kogu galaktikasse (M. Galina);
‒ hävitusbrigaadist kõrvaldatud mehed jahivad sealt põgenenud mutante (O. Divov).

Raamat on liimköites ja selles on 419 lehekülge. Üks lugu sellest kogumikust - Rotipüüdja - ilmub väikese isutekitajana ka käesolevas Reaktoris.

Kirjastus Pegasus

scottv6lur

Võlur. Surematu Nicholas Flameli saladused
Michael Scott
Tõlkija: Bibi Raid

San Francisco
Nicholas ja Perenelle Flamelil on jäänud elada vaid üks päev ja teha üksainus viimane asi. Nad peavad kaitsma San Franciscot. Alcatrazi saarele kogunenud koletised on vabaks päästetud ja teel linna poole. Kui neid ei peatata, hävitavad nad kõik, mis nende teele ette jääb.
Kuigi Nõial ja legendaarsel Alkeemikul on abiks kaks ajaloost ja müütidest tuntud vägevat sõdalast, pole ülesanne lihtne. Kas see võib tähendada inimkonna lõppu?

Kirjastus Tänapäev

Läbi universumi

Läbi universumi
Beth Revis
Tõlkija: Marge Paal

Amy on kosmoselaeva Godspeed pardal viibiv krüogeeniliselt külmutatud reisija. Ta jättis seljataha oma poisi, sõbrad ja koduplaneedi, et ühineda oma vanematega Noa laeva projektis. Amy ja tema vanemad usuvad, et ärkavad kolmsada aastat hiljem uuel planeedil. Ent viiskümmend aastat enne ettenähtud maandumist ühendatakse krüokamber number 42 salapärasel kombel elektrisüsteemist lahti ja Amy kistakse külmunud unest jõhkralt üles. Tüdruk leiab end tillukesest saladusi täis kosmoselaevast, mida ohjab türannist juht ja kus kedagi ei saa usaldada ...

Kirjastus Ersen

Verevanne II

Verevanne. Vampiiride akadeemia, 4. raamat (teine osa)
Richelle Mead
Tõlkija: Leelo Kaskmann

Hiljutine strigoide rünnak Püha Vladimiri Akadeemiale oli kooli ajaloos hukutavaim, selles said surma nii moroidest õpilased, õpetajad kui ka kaitsjad.

Hullem veel – strigoid võtsid endaga kaasa mõned ohvrid – nende seas ka Dimitri. Noormees pigem sureks, kui muutuks strigoiks, ja nüüd peab Rose hülgama oma parima sõbra, Lissa, keda ta on vandunud iga hinna eest kaitsta, et täide saata see, mida Dimitri oli tal kaua aega tagasi palunud teha.

Ent kui kaalul on rohkem kui elu, kuidas ta suudab hävitada inimese, keda armastab üle kõige siin ilmas?
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0738)