Seekordse pildimängu teemaks on humoorikam fantaasia.

Pildimäng Mai

Piltidel näete kolme tegelast ühe kirjaniku kolme romaani kolmest teleadaptsioonist. Kes on see kirjanik ja millised on need kolm telefilmi/miniseriaali?. Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Kokku on võimalik saada neli punkti. Vastata saab kuni 25. juunini.

Kõikide vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi Hellblazeri koomiksisarja kuuluv lugu Dangerous Habits, milles üleloomulike nähtustega võitleva detektiivi John Constantine elu ei ohusta seekord ei deemonid ega vampiirid, vaid hoopis kopsuvähk. Kuna Constantine'i-sugune sell läheks suremise korral otseteed põrgusse, ei ole ta sellest mõttest eriti vaimustuses ja asub meeleheitlikult väljapääsu otsima.

1612 400x600

Aprillikuu pildimängust võttis osa 2 inimest. Kasutades random.org nimekirjasegajat võitis Brian Jacquesi Redwalli seeria romaani "Vahva hiir Matthias" Rivo.

Pildil jalutasid tegelased kolmest postapokalüptilisest filmist: "Mad Max 2: The Road Warrior", "The Road" ja "I Am Legend".

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0663)