metsavanaVesine jaanikuu on läbi saamas. Sellised kehvapoolsed suusailmad on olnud suurepäraseks ajendiks, et püsida siseruumides ning ahmida sisse valimatult kõike kättesattuvat ulmet. Seepärast leidub selles numbris nii kiitvaid kui laitvaid arvamusi, kuu ülevaadet meie ulmemaastikul toimuvast ning loomulikult meie oma noorte kirjanike ulmejutte.

Meie digikaante vahelt võite leida intervjuu Arvi Nikkareviga, paar mänguarvustust, Veiko Belialsi poolt tõlgitud Nikolai Karajevi (kes on ka üks Estconi külalistest) jutu, kiire ülevaate tulevasest Estconist ning Saaremaa mangabaruto Sander Tulk on valmis joonistanud uue ja taas vägagi ulmeteemalise koomiksi.

Lisaks on mul rõõm tõdeda, et Tartu ulmekirjutajate aktiivus on inspireerinud ka saarlasi looma samalaadse ürituse, millest pikemalt kirjutab juba Ene Kallas kroonika rubriigis. Rõõmustavatest kirjastusteuudistest tuleb ära märkida, et Fantaasia on kohe-kohe ilmutamas militaarulme meistri - kadunud Lew R. Bergi Willardi kogumiku. Loodetavasti saame seda tekst lähemalt lahata juba järgmises Reaktoris.

Lugege, uurige, jagage. Ning ärge unustage end Estconile registreerida - aasta olulisim ulmesündmus toimub nüüd juba vähem kui kolme nädala pärast.

Kaanepildi autoriks Merilyn Anvelt.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0717)