Räpina loomemaja

Triinu Meres üritusest: See oli täiesti üle igasuguste ootuste lahe üritus. Shadow punase panni liha ja paks kass! Pidev põnevus "kas benss saab otsa!" Auto lükkamine tähtede ja kuu valgel, ei mingit kunstvalgustust muljet solkimas! Tsiklimees! Priidu aed! Sohva! Dušš! Kirjutamine! "Oleks nad meid tappa tahtnud, oleks nad seda juba teinud!" Higginsi raamat! (Selle eriline lahedus peitub tõsisasjas, et kui veel ja veel üle käia, tundub tõesti väga lahe tükk potentsiaalselt tulema, Eesti fäntasimaastiku hüppeline paranemine pole enam kaugel!) Prill-laud ja "See on inimkonna tulevik!" Mandi ja Anne-Mai sohva ja jube mugav padi! Soome helmepuder! JA ilma rahata tagasi Tallinna.

Kokku enamgi lusti, kui Banderast (ürituse logo facebookis) vaadates aimanud oleksin. Suur aitäh, tõesti väga vinge laager!
loomemaja2
loomemaja3
loomemaja4
loomemaja5
loomemaja6
looomemaja1

Kolmapäevased Tartu ulmekirjutamistoad

Tõnis Hallaste üritusest: Ehkki ühine kirjutamine inspireerib, tundus mulle siiski, et eelmise kolmapäeva juures oli olulisim hoopis kohene tagasiside ning võimalus tajuda oma kirjutatut etteloetuna. Ja et kohapeal kirjutamise peamine mõju oli võrdse kirjutamissituatsiooni tagamine ning loomulikult ka loomingulise õhkkonna inspireeriv mõju.
20120905 001
20120906 001


Tallinna ulmehuviliste kogunemine

Margus Makke üritusest: Seekordne kogunemine oli "Koht mis on avatud, kui pole suletud". Praegustel andmetel oli see ka viimane kord selles kohas, kuna enamikule ei istunud see koht üldse või jäädi neutraalseks. Tundub, et mina olin ainuke, kes eiras enda hoiatust, et süüa praktiliselt pole seal võimalik saada, seega sain tühja kõhtu nautida, aga see-eest mahtus palju õlut :).
Uue koha otsingud peaksid algama järgmisel kuul. Pakuti välja kusagil Seegi kiriku ligidal olevat kohta jne. Paraku hiljem oma plaane uurides selgus, et ise ei saa ma seda korraldada. Loodan, et keegi võtab selle enda peale või siis toimub oktoobri kogunemine Lost Continendis.

Rahvast tuli kohale siiski päris kenasti ja sai lobisetud ning ulmest räägitud päris mitmel moel, maailma lõppki toodi mängu ja oraaklid tegutsesid.

310550 4084021772611 1109859809 n

Pildi autor Liina Freivald

Tartu ulmehuviliste kogunemine

Toimus nagu ikka kuu teisel reedel ja Club80 tagakambris (endine trahter Labürint). Räägiti kohutavas koguses ulmes, vahetati ja müüdi raamatuid, söödi-joodi ning lõpuminutitel toimus isegi spontaanne ühislaulmine.

Peale kella kahte lagunes seltskond kolme ossa. Esimene läks koju, teine Ristiisasse ja kolmas maandus Undergroundis, kus ootas juba ees joviaalses tujus Spirit.
206331 10151141593881108 296126791 n
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0640)