Kirjastus Fantaasia



kui rumalad surid


Saladuslik tsaar 4: Kui rumalad surid
Maniakkide Tänav ja J. J. Metsavana

Sõjaretk Uus-Kiievi vastu on alanud! Kuid Õnnepäev ja tema malev ei ole ainus jõud, kes on iidse linna oma sihikule võtnud. Hämarusest astuvad välja need, kes vajavad Kiievit rohkem kui Õnnepäev...
Ja vajavad seda iga hinna eest.


Kirjastus Varrak



Tants lohedega
George R. R. Martin
Sarja „Jää ja tule laulud“ viienda osa 1. raamat
Originaal: A Dance With Dragons
Inglise keelest tõlkinud Mario Kivistik ja Tarmo Vaarpuu
552 lk, kõva köide

Pärast suurt lahingut ripub Seitsme Kuningriigi tulevik juuksekarva otsas. Olukorda pingestavad aina uued ohud kõigist suundadest. Idas valitseb Daenerys Targaryen, Targaryenite Koja viimane järeltulija, oma kolme lohega linna üle, mis on rajatud tolmule ja laipadele. Tal on tuhandeid vaenlasi, ent on ka neid, kes on otsustanud temaga liituda. Sealhulgas need, kellel on kuninganna leidmiseks oma varjatud põhjused. Ka Tyrion Lannister, kelle pea eest on Westeroses suur hulk raha välja käidud, suundub Daeneryse juurde. Tema värsked liitlased sellel rännakul ei pruugi küll olla need, kellena nad näida püüavad, kuid nende lojaalsus kuulub sellele, kelle võimuses on teha lõpp Daeneryse nõudele tõusta Raudtroonile.
Põhja pool kõrgub jääst ja kivist ehitatud mammutmüür, mis on niisama tugev kui selle kaitsjad. Just seal seisab Jon Snow, Öise Vahtkonna 998. ülempealik, vastamisi oma kõige võimsamate vaenlastega. Neid leidub nii vahtkonna sees kui ka müüri taga, jäiste olendite maal.
Kõikjal üle maa süttivad tulised konfliktid. Liitlasi reedetakse ja suurel hulgal lindpriidel ja preestritel, sõdalastel ja soenditel, aadlikel ja orjadel tuleb silmitsi seista pealtnäha ületamatute takistustega. Mõned neist äparduvad, teised aga võidavad. Taoline rahutu aeg, mil saatus põimub poliitikaga, viib paratamatult välja aegade suurima tantsuni.

„Tants lohedega“ on George R. R. Martini eepilise „Jää ja tule laul“ sarja viies osa. „Jää ja tule laulude“ raamatute põhjal on valminud suurejooneline telesari „Troonide mäng“.

Kuldse poeg
Pierce Brown
Originaal: Golden Son
Inglise keelest tõlkinud Marju Randlane
Toimetanud Kristina Rüütelmaa
456 lk, pehme köide

Pierce Browni romaanis „Kuldse poeg“ jätkab Darrow oma teekonda, et õiglus jalule seada ja oma rahvas orjusest vabastada. Päritolult kõige madalamasse, punaste kihti kuuluv Darrow, kellest on tragöödia sunnil saanud mässaja, on imbunud inimkonda valitsevasse kuldsete ülemklassi, et seda seestpoolt hävitama hakata. Oma tõelist palet varjatest kogeb Darrow kuldsete julmas maailmas nii sõprust, lugupidamist kui ka armastust, ent ka vägevate viha ja raevu. Darrow teab, et vabadusse viib ainult üks tee – revolutsioon. Ent ta ei tohi unustada ka, et ta ei võitle mitte kättemaksu, vaid lootusrikka uuestisünni nimel.
Pierce Brown on New York Timesi menukite „Punane tõus“ ja „Kuldse poeg“ autor. Enne kirjanikuna läbilöömist töötas ta sotsiaalmeedia juhina ühes tehnoloogiaettevõttes, tegi orjatööd Disney võtteplatsil ja osales assistendina USA Senati valimiskampaanias. Praegu elab Pierce Brown Los Angeleses ja töötab seal oma järgmise romaani kallal. Goodreads.com lugejad valisid „Kuldse poja“ 2015. aasta parimaks ulmeromaaniks.

Vaata ka:
pierce-brown.com
Facebook.com/PierceBrownAuthor
Instagram: PierceBrownOfficial

Mälu
Lois McMaster Bujold
Originaal: Memory
Inglise keelest tõlkinud Allan Eichenbaum
Toimetanud Krista Kaer
Kujundanud Toomas Niklus
432 lk, pehme köide

Üheteistkümnendas täispikas Miles Vorkosigani elu ja seiklusi kujutavas raamatus püüab Miles varjata äpardust, mis juhtus teda äkiliselt tabanud krambihoo tõttu. Muidugi ei jää see saladuseks ning Simon Illyan sunnib Milesi Keiserlikust Salateenistusest erru minema.
Samal ajal püütakse keiser Gregorile sobivat kaasat leida, kuigi Gregor on ära põlanud kõik talle pakutud iludused. Kõigile ootamatult armub ta hoopiski Komarrilt pärit jõukasse pärijannasse. Üsna varsti pärast seda tabab äkiline tõbi Illyanit ning see tundub Milesile väga kahtlane. Tema katsed asja lähemalt uurida tõrjutakse järjekindlalt ning nõnda palubki ta Gregoril luua Keiserliku Audiitori ametikoht. Sellel kohal oleval isikul oleks peaaegu piiramatu võim ning ta alluks ainult keisrile endale. Milesi üllatuseks määrab Gregor ajutiselt sellele ametikohale tema enda.

Kirjastus Ersen



Surnute aratamine


Surnute äratamine
Heather Graham

Öeldakse, et maalil võib olla omaenese elu…
Henry Sebastian Huberti maali „Kummitused meeltes” puhul on see rohkemat kui lihtsalt väljend. Väidetakse, et sellel kujutatud tegelased elustuvad – ja tapavad. Kunstnik oli lord Byroni ja Mary Shelley sõber, kes liitus nendega Šveitsis 1816. aastal, ja nüüd, peaaegu kakssada aastat hiljem, on maal välja ilmunud New Orleansis. Surm näib talle järgnevat, kuhu maal iganes ka satub.
Danielle Cafferty ja Michael Quinn, partnerid kuriteo lahendamisel, hakkavad leidma seoseid Šveitsi toonase suve ja praeguse kevade vahel Louisianas. Ekstsentriline antiigipoe omanik Danni ja eradetektiiv Quinn on avastanud, et neil on erinevad, kuid teineteist täiendavad võimed, kui asi puudutab ebatavaliste olukordade uurimist.
Sulatades oma isikliku suhte kokku professionaalsete oskustega, seisavad nad silmitsi selle kunstitöö ja… kurjusega. Nad peavad avastama, mis kurjuse elustab. Ja nad peavad maali hävitama, enne kui see hävitab neid kõiki.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0644)