Jutuvõistluselt on osa võtnud kümneid ulmekirjutamise huvilisi. Žürii on kiitnud selle aasta juttude paremat taset ja seega võivad osa võtnud end tunnustavalt patsutada. Seda isegi siis, kui nad väga kõrgetele kohtadele ei jõudnud. Midagi pole parata, kui konkurents on tugev, siis surutakse pingereas tahapoole juba pisivigade tõttu (või žürii maitsenüansside tõttu). Reaktori laserpüstolreporter aga kutsub kirjutajaid end testima - see siin pole võistlus, konkureerima kellegagi ei pea, ainult iseendaga. Kui sa kirjutad ulmejutte ja ehk tahad isegi olla see, keda teised nimetavad kirjanikuks, siis vaata järgi, milline on sinu kirjanikutase! Iga punkt (suva järjekorras) tõstab taset ühe võrra, kui ei ole märgitud teisiti.

Ja kui tundub, et tase jääb esialgu madalaks, siis ei pea norutama, vaid lihtsalt tegutsema kirjandusrindel edasi ja oma taseme üles ajama! Me ei nurise üldse, kui sa oma tasemest siin artikli all teada annad :)

1. Suudad jutu lõpetada
2. Suudad jutu avaldada
3. Suudad romaani lõpetada
4. Suudad romaani avaldada
5. Suudad töö tähtajaks lõpetada
6. Saad oma töö eest honorari
7. Sind avaldatakse rohkem kui ühes kohas, mis maksavad honorari
8. Sinult tellitakse töö
9. Sinult tellitakse tasustatav töö
10. Võidad mõne jutuvõistluse või saad seal ära märgitud
11. Võidad romaanivõistluse või saad romaanivõistlusel ära märgitud
12. Suudad näidendi lõpetada
13. Sinu näidend lavastatakse
14. Võidad näidendivõistluse või saad seal ära märgitud
15. Suudad avaldada oma tööd (v.a. romaan) raamatuna
16. Suudad lõpetada stsenaariumi
17. Sinu stsenaariumi järgi vändatakse film
18. Suudad end kirjutamisest ära elada (10 taset)
19. Saad kirjutamise eest elutöö auhinna (5 taset)
20. Sind avaldatakse ka peale surma (5 taset)
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0590)