Kirjastus Varrak


enne nende poomist

Enne nende poomist. Esimese seaduse triloogia 2. raamat
Joe Abercrombie
Tõlkija: Allan Eichenbaum

Üleminkvisiitor Gloktal on probleem – kuidas kaitsta linna, mis on vaenlastest ümber piiratud ja kubiseb reeturitest?

Põhjalased on tunginud üle Ang­landi piiri ning külvavad jäisel maal tuld ja surma. Kroonprints Ladislal on kindel kavatsus vaenlased välja ajada. On ainult üks häda: tema käsutuses on kõige viletsamalt relvastatud, kõige viletsama väljaõppega ja kõige viletsamate juhtidega sõjavägi maailmas.

Bayaz, Esimene Maag, viib julgete seiklejate salga ohtlikule retkele läbi mineviku varemete.

Paljastuvad iidsed saladused. Kaotatakse ja võidetakse veriseid lahinguid. Andestatakse kõige vihasematele vaenlastele – kuid mitte enne nende poomist.


tulundusuhistu

Tulundusühistu Klann. Vürstkaupmehed. Kolmas raamat
Charles Stross
Tõlkija: Juhan Habicht

Vürstkaupmeeste sarjas leiab 21. sajandi Ühendriikides edukalt toime tulnud majandusajakirjanik Miriam Beckstein end järjest sagedamini leedi Helge rollist. Keskaegses maailmas elavad sugulased oskavad seada talle väikesi lõkse, millesse ta järjepanu sisse astub. Ning mitte juhuslikult ei küsi sugulased leedi Helge abiellumisplaanide järele, selle asemel, et uurida, kuidas edeneb tema Uus-Britannia projekteerimisfirmal auruautode moderniseerimine.

Milline tüdruk ei unistaks siis abiellumisest ehtsa printsiga? Tõsi, prints on teatud peetusega. Kihluspidu saab aga üsnagi ootamatu pöörde ja toob kohale ühe täiesti ootamatu külalise…

Kirjastus Skymarket


Carrie2

Carrie
Stephen King
Tõlkija: Peeter Villmann

Carrie on seitseteistkümneaastane koolitüdruk, kes on kogu elu kannatanud oma ema usuhulluse ja klassikaaslaste
pilgete ning mõnituste all. Juba väiksena avastas ta endas üleloomuliku võime vaimujõuga esemeid liigutada. Võime avaldus vaid äärmise stressi tingimustes. Siiski saabub päev, kui Carrie kogeb, et võib olla õnnelik ning imetletud.
Kuid selleks päevaks on mõned klassikaaslased välja mõelnud eriliselt julma ja alandava nalja.

Ja see on viimane piisk - nüüd vallandub eriti valuliselt Carrie üleloomulik jõud ja toob kaasa verise kättemaksu, mis vapustab kogu Chamberlaini linnakest.

Kirjastus Tiritamm


720

Tihedad varjud. Moorehawke triloogia 2. raamat
Celine Kiernan
Tõlkija: Eve Laur

Uus sõber. Vana vaenlane. Kumba sa usaldaksid?
Mets kubiseb salakuulajatest, huntidest ja röövlitest ning läbi tihedate varjude rändab kaitsetuna Wynter Moorehawke. Ta on nõuks võtnud üles otsida prints Alberoni ning kasvatada kokku lõhe, mis on tekkinud kuninga ja tema seadusliku pärija vahel.
Moorehawke triloogia II raamatus hoolitsevad vanad sõbrad ja veelgi vanemad vaenlased selle eest, et Wynter ei saaks kunagi kindel olla, keda usaldada ja keda mitte.

Triloogia I raamat Mürgitroon ilmus eesti keeles 2012 aastal.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0597)