OveKallid lugejad!

Teie ees on Reaktori 25. number ehk siis me oleme Eesti ulmemaastikku juba 2 aastat järjepanu rõõmsalt tuumavalgusega kiiritanud. Ja kuigi meie välimus on selle aja jooksul jäänud võrdlemisi samaks, on sisu ning kogemusi juurde tulnud. Juba üle aasta oleme korraldanud pildimängu, pea igakuiselt ilmub Jüri Kallase veerg, milles Ulmeguru tutvustab vanemaid ulmeajakirju, Youtube'is avasime oma kanali, kuhu üritame tähtsamaid ulmesündmusi püüda, jätkuvalt kajastavad uudised eestikeelse ulme ilmumist ning kroonika ulmikute hingeelu. Suur samm edasi sai tehtud ka esimese kogumiku "Tuumahiid" avaldamisega, millega, hoolitamata meie varasematest ponnistustest, jõudis Reaktoris avaldatud materjal ka paberi peal meie lugejate ette. Suur tänu kirjastusele Fantaasia, kes selle võimalikuks tegi, kirjutajatele, kes andsid meile head materjali, mida sinna sisse panna, kunstnikele, kes meile pilte joonistavad, ning lugejaid, kelle pärast me seda ajakirja üldse teeme.

Sellekuine number on suuremalt jaolt pühendatud õudusžanrile ja seda täiesti juhulikult, mitte teatava USA püha tõttu. Oleme oma lugejate jaoks valmis pannud mõningad artiklid, mis jutustavad tänapäevasest alternatiivist õuduslugude kuulamisele - loomulikult arvutimängudest. Mida muud ikka sügisõhtutel teha, kui lasta omal kõht lahti ehmatada.

Õudusesse lisab romantikat Sash Uusjärv, kes lahkab tänapäeva noorsookirjanduse eripärasid. Artur Räpp võtab Ulmejutulabori koha pealt sõna ning jutustab ka NaNoWriMo'st (Riiklik romaanikirjutamise kuu), millele Reaktori toimetus kogu hingega kaasa elab. Ja loomulikult ei puudu ka pildimäng, uudised ning tibukollane ulmekroonika.

Juubelinumbrile kohaselt leidub sel kuul Reaktori virtuaalsete kaante vahelt ka lauamäng. Sel korral siis Morten Monrad Pederseni väljamõeldud soolomäng "Lõputu luupainaja", milles peab mängija pagema pidevalt muutuva õuduse eest.

Laske ulmikud minu juurde tulla, sest nende päralt on Reaktor!
Kiiritavat lugemisrõõmu!

Kaanepildi autoriks Siiri Kumari
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0566)