Ove2018. aasta on kätte jõudnud ning uue aasta tuultes on Reaktor nii kesta kui sisu vahetanud. Esiteks sai Reaktori server ära kolitud, kuna vana oli radiatsioonist nõnda määndunud, et tema punasesoonelisi punnsilmi vahtides hakkas täitsa kõhe, ning teiseks on meie veebiajakiri nüüdsest natuke uuendatud kujundusega, sobitudes nüüdsest ka kõiksugu pisema ekraaniga nutifonide ning tahveldustega. Kui varasemalt oli Reaktori lugemine telefonist pingutus, mis võttis isegi silmamunad higiseks, siis nüüd on see tüki maad hõlpsam. Kuna uue kujundusega lehe töös võib olla veel tõrkeid, siis palume tõrgetest toimetusele teada anda.

Sel kuul uurime lähemalt Indrek Hargla koostatud alternatiivajaloolist kogumikku "Eestid, mida ei olnud", heidame pilgu mängumaailmas toimuvale võitlusele tulnukrassidega, ning loomulikult toome lugejani hulga eesti autorite lühijutte. Uuest numbrist leiavad lugejad ka katkendi kirjastuse Fantaasia avaldatud raamatust "Tormirinne" - väga mõnus raamat, muide; soovitan täitsa lugeda.

Kuna Eesti Vabariiki on ootamas ees tähtis sündmus, siis on Reaktorilgi üht-teist varuks. Mis täpselt, selgub aga juba uuel kuul.

Kaanepildi autor Merike Tamm
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0593)