OveJuuni hakkab lõppema ning jaanikülmad ei ole Reaktori võrsuvaid kombitsaid ära võtnud. Tuumakolle lõõmab jätkuvalt ning toob meie lugejateni taas parimad lood, asjalikumad arvustused ja põnevamad artiklid. Kusagilt uraanivarraste vahelt terendab ka neljas Tuumahiid, mis ähvardab taas parimad Reaktori jutud paberile kanda.

Sel kuul asume uurima, millised on need kunstnikud, kes Reaktorile tasuta oma töid kaanepiltidena annavad kasutada, alustades nii kirjastustele Fantaasia, Raudhammas kui ka Viiking ulmeteoste kaasi joonistanud autoriga Meelis Kroshetskin. Eesti Ulmeühingu president Veiko Belials lahkab viimast Tsaarisaaga raamatut "Droonide mäng", võttes selle pulkadeks lahti ning jagades selle käigus nii kiitust kui laitust, kus tarvis. Agur Tänav uurib Dresdeni kroonikate teist raamatut "Hull kuu", kus võlurist eradetektiiv Harry Dresden lahkab taas veidralt üleloomulike tagamaadega roimasid. Väga usinalt uuritakse selles numbris ka raamatukogusid: raamatuarvustusi on sel teemal suisa kaks ("Hingede raamatukogu" ning "Nähtamatu raamatukogu") ja leidub ka asjalik artikkel teemal, kuidas Tartu linnaraamatukogu propageerib aktiivselt ulmekirjandust. Kõigile midagi.

Ja loomulikult ei saa unustada juba 2 nädala pärast aset leidvat Estconi. Sooduspiletid said küll kõik jaanipäevaks otsa, kuid kohtade arv ei ole piiratud - kes unustas, regagu ära, et rohkem ei unustaks! Juuli lõpus toimub Helsinkis ka Ropecon, kuhu kõik Eesti ulmehuvilised on alati teretulnud. Käige, vaadake, lugege!

Kaanepildi autor Sten-Erik Villup
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0557)