peatoimetajaonselline

Shalom!

Niisiis, vähemalt aknast välja vaadates on kätte jõudnud kevad ja Reaktori meeskond lülitab end kevadkäigule. See aga ei tähenda, et midagi otseselt muutuks, ei.

Näiteks, kõige vähem muutub see, et teeme me kõike tasuta, reklaamivabalt ja hingest. Nii vähe kui seda hingenatukest need ulmekuradid meil alles jätnud on. Seonduvalt eeldame seda ka kaastööks soovi avaldajatelt. Lahtiseletatult ja kurioosse näitena, et kui soovite mõnda lugu tõlkida, siis on teie abi kahe käe ja juba mainitud hingenatukesega oodatud ja suurel heameelel vastuvõetud.

Eeldame aga omalt poolt, et tõlkimine tähendab siis tõlkimist selle traditsioonilises vaimus ja korras. Tõsiselt, ei ole mõtet raisata meie aega Google translate’i loobitud ja paarist kohast silutud tekstiga. Kipume selliseid asju nõmetsemisena võtma.
Seega, ärge enam nii tehke, eks ole. Meie ju ka ei lase Tsätt-gee-pee-teel Reaktori sisu koostada, vaid nurume ja kleebime kõik oma pisikeste näpukestega kokku. Vastupidine oleks mõeldamatu. Kaastöödest rääkides, siis eelmises peatoimetaja veerus hõigatud üleskutsele vastas Erkki Kõlu, kes alustab meil avariikeeletoimetajana. Tervitage teda, meie juba tervitasime. 

Seega on Reaktori teenindusmeeskonnad jälle suurenenud ning ka number ise on kopsakas.  Alustame Reaktori  Suurte Intervjuude sarjaga ja esimeseks löögialuseks langes vahepeal KulKa aastapreemiaga pärjatud Jaak Tomberg, kellel on alati midagi põnevat öelda. Ei teinud ta hinnaalandust ka seekord. Järgmine RSI juba juunis!

Kuna minuaegne rõhuasetus saab olema tugevalt Eesti ulme poole kaldus, siis avaldub selles numbris ka Jüri Kallase ülevaateartikkel, ning Kuna Eesti Raamat pakkus meile koostöövormis kahte raamatut, siis arvustab Elar Haljas selles numbris neist esimest, milleks on Krista Logbergi debüütromaan “Maagilise maailma vardjad.” Tervitame siis Krista Logbergi astumist Eesti ulmekirjanike sekka ja loodame temast peagi veel kuulda.

Rohkem sisu ette lugema ei hakka, avastage ise. Järgmisel korral juba Erektor!
Kiirgusrõõmu ja kena kevadet!

Esikaane eest on seekord vasutav Liis Roden ja esinen siinkohal avaldusega, et kui kellelgi on huvi selle vastu, et tema kätetöö Reaktori esikaant ehiks, siis andke endast teada.

 - Kalmsten, side lõpp


Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0597)