OveKevadine suvi on haripunktis, jaanipäevakülmad alles ees... Hoolimata eelmise kuu vigurist, mis põhjustas ilmselt vaid hingehaavu, lõõmab Reaktor endise hooga ning toob oma lugejateni 80. numbri. Festivalidest on praeguseks selja taga HÕFF ning Riia Hypertown, kuid Estcon terendab vaid kahe kuu kaugusel. Lisasime sellesse numbrisse ka ulmeühingu presidendi poolt heaks kiidetud kava - kes veel mõtleb, mõelgu kiirelt ja regagu ära, kuna soodushind Estconile kehtib vaid jaanipäevani!

Ja kõik peale sisu on meil endiselt ajakirjas muutumatu. Onu Kalver tutvustab lugejatele seekord härrasmeest, kelle käe alt tuli kurikuulus film "Cannibal Holocaust" (seekord mitte "Cannibal: The Musical"), Jaagup Mahkra võtab rapsimisele mängud "Surviving Mars" ning tublisti üles-haibitud "Frostpunk"-i ja loomulikult HÕFF! Igal aastal on sellel festivalil pakkuda üllatusi, kuigi sealkäidud 7 korraga võiks nagu kõik juba tuttav olla. Kui filmid ning mõnus seltskond vähegi huvi pakub, siis olge järgmine aasta platsis. Üritus on hea!

Tehke ulmet ning saagu teid palju!

Kaanepildi autor Kait Kybar.



Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0548)